Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En bruger som kan hjælpe med et start lån??

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som overskriften siger søger jeg en bruger som måske kunne hjælpe med et start lån til en ide jeg har

hvis der sku være en der ville hjælpe sku jeg låne 13000 og låner vil få 15000 igen over 3 måneder

halvdelen kan allerede betales tilbage 1-4 men da jeg skal i gang NU kan jeg ikke vente og spare sammen selv.

der bliver selvfølgelig lavet en kontrakt mellem os så der ikke er nogen detaljer der mangler.

håber virkelig at der er en der kan hjælpe da dette kan blive en livs ændreing der er desværre ikke mulighed for at gå i en bank eller andet så dumme kommentare frabedes.

håber virkelig der er en LIFESAVER der ude et sted

Mvh Rasmus Pedersen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

o0Rp0o:

Ja som overskriften siger søger jeg en bruger som måske kunne hjælpe med et start lån til en ide jeg har

hvis der sku være en der ville hjælpe sku jeg låne 13000 og låner vil få 15000 igen over 3 måneder

halvdelen kan allerede betales tilbage 1-4 men da jeg skal i gang NU kan jeg ikke vente og spare sammen selv.

der bliver selvfølgelig lavet en kontrakt mellem os så der ikke er nogen detaljer der mangler.

håber virkelig at der er en der kan hjælpe da dette kan blive en livs ændreing der er desværre ikke mulighed for at gå i en bank eller andet så dumme kommentare frabedes.

håber virkelig der er en LIFESAVER der ude et sted

Mvh Rasmus Pedersen

Hej Rasmus

Med din rigtige gode udfyldte brugerprofil og brugernavn, tror jeg alle står i kø for at hjælpe dig.

Eller ?

Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej johnny.

 

god pointe at det måske virker mere troværdigt men folk kunne jo skrive i tråden og så kun man ta den over pm, mail , tlf eller mødes

har ingen mening om at snyde men kan sagtes se din mening

 

mvh rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

13000 er ikke en formue... Men hvis du vil have noget ud af denne tråd, så er du bare nødt til at være mere seriøs med information :)

Går de til en græsslåmaskine eller noget software til en hjemmeside... Hvad er årsagen til at du ikke finde pengene i banken osv.. De fleste banker vil normalt sagtens bevilige den slags penge til en rente på 10-15%, over en kortere periode, hvis du har en positiv kredithistorik i banken, og de ved der løbende kommer penge...

Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvis du venter 1-2 måneder, så har du vel selv opsparet måske halvdelen af de 13.000, og resten kan du vel låne fra din egen familie mv.. som vil låne disse penge ud til dig uden at kræve noget ekstra, så har du ligepludselig sparet de 2000 som du kan bruge til din virksomhed.

Tror ikke at der er ret mange herinde som vil acceptere dit tilbud med mindre du laver en skriftlig kontrakt hvor begge parter læser betingelserne og underskriver den..

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jannik og Idetripper!

 

Synes i burde læse trådstarters indlæg igennem inden i svarer... Med al respekt!

 

Manden kan tydeligvis ikke skaffe pengene andensteds og kan heller ikke vente 1-2 måneder, det skriver han jo ganske tydeligt. Synes iøvrigt også at det er grænseoverskridende at spørge manden hvorfor han ikke kan låne i banken, men det er nok bare mig!?

Hvorom alting er, så burde du (Rasmus) lytte til Johnnys udemærkede kommentar....til en start! Og så bekymrer det mig faktisk lidt at det er en LIVESAVER du søger, det lyder lige lovligt dramatisk.

Håber du er ok og klarer skærene.

Dbh

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Klarasta:

Synes i burde læse trådstarters indlæg igennem inden i svarer... Med al respekt!

Manden kan tydeligvis ikke skaffe pengene andensteds og kan heller ikke vente 1-2 måneder, det skriver han jo ganske tydeligt. Synes iøvrigt også at det er grænseoverskridende at spørge manden hvorfor han ikke kan låne i banken, men det er nok bare mig!?

Med al respekt.. Så er der ret mange herinde, som tror de kan hente penge i indlæg.. Og nej når de går ned i banken spørg de fleste "Kan jeg få xxx.xxx kr ? " Og svaret er naturligvis nej...

Hvis du istedet laver et lille budget, og fortæller hvordan du kan tilbage betale det, så er banken langt mere åben...

Hvis man har så store tilbagebetalings-vanskligheder, så en bank ikke vil låne pengene ud, med sit forarbejde iorden, så vil jeg sgu heller ikke anbefale nogle andre til at tage chancen :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Klarasta:
Manden kan tydeligvis ikke skaffe pengene andensteds og kan heller ikke vente 1-2 måneder, det skriver han jo ganske tydeligt

Punkt 1 - det at han skriver tydeligt må da ikke forhindre at nogen her skriver, at det er skidt (til faktisk helt tosset i mine øjne) at skulle ud at skaffe lån til så lidt som 13.000 kr tror jeg det var. Det vil under de omstændigheder koste mindst 100% oftest

punkt 2-  Projektet er da alt for ubegrundet til at give godt håb om at få pengene,

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender ingen af os noget til trådstarters situation. Hverken om han overhovedet har været i banken eller hvordan han har håndteret en eventuel samtale med dem. Jeg synes derfor at vi skal holde gisninger og gætterier for os selv. Og, at foreslå ham at lave et budget er vel en ringe hjælp, når manden nu skriver at banken ikke er en mulighed.

Hvis jeg skriver til dig at jeg søger en bopæl, men at en lejlighed ikke er en mulig løsning, så nytter det da ikke noget at du prøver at overbevise mig om at en lejlighed ellers er en dejlig boform... Forstår du hvor jeg vil hen?

Vi kan forholde os til at manden vil låne nogle penge herinde, fordi han ser det som hans eneste mulighed. Vi kan hjælpe ham med gode råd, som Johnny gjorde (lettere sarkastisk) eller måske bruge vores energi (og jeg ved du lægger meget god energi herinde) et andet sted!

Bare min mening.

Tilbage til emnet:

Rasmus jeg vil ikke låne dig penge, om jeg kunne. Mest fordi jeg ikke ville gide balladen hvis du ikke overholdte din aftale. Lige meget om vi havde mødtes 40 gange og skrevet kontrakter ville jeg aldrig kunne få garanti for at jeg ville få pengene....

Havde du derimod skrevet et indlæg, hvor du havde framlagt din fantastiske ide, som er så god at den kan forandre dit liv og beskrevet hvordan de "sølle" 13000 kunne gøre så stor en forskel, ja så havde jeg nok ville overveje det - Dermed ikke sagt at jeg ville hjælpe. Jeg ved at beløb på langt over 13000 kr bliver doneret og udlånt hver eneste dag, til mange forskellige projekter.

Endnu en gang, vil jeg bare sige, at jeg håber det lykkes for dig.

 

Dbh

Mads

 

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cookie

 

Cookie:

Punkt 1 - det at han skriver tydeligt må da ikke forhindre at nogen her skriver, at det er skidt (til faktisk helt tosset i mine øjne) at skulle ud at skaffe lån til så lidt som 13.000 kr tror jeg det var. Det vil under de omstændigheder koste mindst 100% oftest

Ja, men hvis manden ikke kan låne andre steder, som vi må formode ud fra hans indlæg, er det vel ok at spørge andre. Jeg er enig i at hans indlæg ikke fordrer hans lånemuligheder herinde, men så burde vi hjælpe ham med at optimere hans muligheder i stedet for at give ham råd til banken, som han allerede har sagt ikke er en mulighed- eller måske helt lade være med at gøre tråden længere :-)

punkt 2-  Projektet er da alt for ubegrundet til at give godt håb om at få pengene,

Kunne ikke være mere enig!

 

Dbh

Mads

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)