Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vask din bil, mens du er på arbejde

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

jan@ Grænsen går ved 40-50 tror jeg..

Ja, også på landet :) Mener jeg giver dkk 39,- for en hurtigvask

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

De 40-50 kr tvivler jeg meget på..

Her i Randers er der en bilvask hvor det er bilvask i hånden, men folk stadig skal dukke op se deres priser her: http://www.londoncarwash.dk/priser.html de er lige flyttet i større lokaler og har vildt travlt, altid biler der venter på en vask

Så at tage ud til folk ville jeg da mene man kunne tage det samme for og spare huslejen for en stor hal

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er selvfølgelig stor forskel på om det er vask i hånden eller maskinvask.

De 40 - 50 kr. er maskinvask.

Personligt ville jeg ikke give 150,- for det, når jeg kan få det effektivt for 39,- på 5 min, mens jeg alligevel skal ind og købe en cola eller andet på tanken.

Lønniveauet er bare alt for højt fortsat herhjemme til at få en masse gode servicefunktioner som f.eks i usa.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved at der er en virksomhed som er placeret i Stor Center Nords (Århus) som tilbyder at vaske din bil mens du handler i centeret.

Jeg kan dog ikke lige huske deres navn. Men super fed ide.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Green CarWash Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Green CarWash heder de vist nok. De er også på Sjælland

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver kr. 100,- for en bilvask - men det er så også først med manuel højtryksspuling - hvorefter bilen så bliver smurt ind i vaskeskum - og derefter bliver den trukket igennem vaskehallen - med kalkfrit skyllevand.

Hvis jeg kunne få nogenlunde samme resultat uden selv at skulle køre bilen afsted til vaskehallen - så ville jeg gerne give kr. 100,-

Til gengæld ville jeg synes det var i overkanten med kr. 50,- for støvsugning indvendigt.

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Vejle
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har leget med akkurat samme tanke igennem længere tid, da jeg har været fast medarbejder i en række større virksomheder og har oplevet, at tiden er en knap ressource og folk med sikkerhed vil klappe i deres travle hænder over sådan en mulighed. Vask af medarbejdernes biler, mens de sidder på deres pind er blot en af flere ideer, som passer ind under et større koncept, jeg lige nu sidder og sysler med.

Men flere hjerner batter mere end en, så skriv gerne til mig - måske er det startskuddet til en "renvasket" succes. 

Hilsen Søren

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)