Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev-knowhow

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Sjovt som ewebsystem og Mailplatform ligner hinanden. Har set en demo af begge systemer, og det fik mig til at tænke, det her må være Det samme White label system de bruger. Efter at have undersøgt det lidt nærmere fandt jeg ud af at der er tale om interspire marketer. Ikke at der er noget galt i det, slet ikke, men interessant.
Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martina

Jeg kan kun anbefale makenewsmail.dk

Har selv brugt det i noget tid med gode resultater.

Mvh
Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Det er helt korrekt, at vi har taget en version af Interspire, men her hører lighederne også op. Værdien i at starte helt forfra med udvikligen har jeg meget svært ved at se. Det er bedre, at en kerne bliver udviklet på tværs af MANGE tusinde kunder. Og vi udvikler moduler, koncentrerer os om sammenhænge med andre systemer, integrationsmotorer (biztalk lignende) og meget meget andet.

Vi har en BUNKE moduler til systemet som vi har udviklet. En lang række statistiske muligheder er tilpassede - og meget mere. Noget vi ikke endnu viser i videoen.

Den hvor forskellen er på et godt systemet ligger i rådgivningen, naturligvis funktionerne i front-end, men selve motoren der sender ud et ekstremt vigtig - og den indsats der bliver gjort i maskinrummet.

Her står en lille smule om motoren vi leverer nyhedsbrevene med.

Kim

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er sådan set ikke uenig Kim, og som jeg skriver der er intet galt i det. Dine referencer taler jo også for sig selv.
Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jesper I. P:
Jeg er sådan set ikke uenig Kim, og som jeg skriver der er intet galt i det. Dine referencer taler jo også for sig selv.

Tak for de pæne ord -:)
Og sig iøvrigt til, jer på denne tråd, hvis I vil have 3 måneders gratis abonnement, normalt giver vi den første måned gratis, men det var kun jer på denne tråd -:)
Kim

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)