Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg åbner butik :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med butikken. Cake

Ordet er lejlighedstilladelse og et praktisk tips er at bruge ordet "forfriskning" i jeres annoncer. Pkt 1-2 = ingen tilladelse nødvendig.

Skattemæssigt kan man købe en anden vin hos en anden leverandør (hvis i har vin på lager) så man undgår begreber som vareprøver etc. Derfor kan man jo godt improvisere hvis der er en potentiel storkunde der vil smage på varerne, mens pøblen (smiler) så får den anden vin.

Og husk så ellers at nyde dagen og få det store smil frem. Der skrives jo historie i firmaet....

Michael

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de brugbare råd - tror bare vi kalder det "forfriskninger" og så ellers nyder dagen :)

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

HN Gavekurve:
Efter 5 år som webshop skal jeg nu pr. 1. maj åbne min fysiske butik sammen med min webshop. Det glæder jeg mig naturligvis rigtig meget til - Nu kan jeg udstille mine varer på en bedre måde, og nu kan jeg markedsføre butikken på en anderledes måde - Udfordringer der forhåbentlig driver mod mere salg og mere succes:)

Stort tillykke Helle.
Lyder herligt

Masser af hilsener
Rolf

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Et stort tillykke. Det er godt at ikke alle kryber i skjul i disse tider :-)

Husk lige, at hvis I vil sælge vin eller andet der kan drikkes eller spises, så Skal i tilmeldes smiley ordningen. Det går meget nemt, hvis I selv henvender jer, men vist nok knapt så nemt hvis I tilfældigvis bliver fundet af myndighederne.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)