Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp! alle der kender til wordpress og sådan noget, bedes venligst hjælpe mig :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra houchami
Tilmeldt 20. Feb 12
Indlæg ialt: 12
Fra  vidz2you Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino'er 

jeg har lige opstat en hjemmeside. jeg har arbejdet lidt med den, men så lige intil jeg skulle til at bruge plugins var der ikke noget i menuen der hed det. jeg har tidliger leget og prøvet mig frem og der har ikke været problemer med plugins. men så nu findes der ikke noget der hedder plugin i menuen (altså der vor man aktiver og deaktiver plugins. har en idé om at det kunne være temaet eller noget i den retning?

hjælp hjælp hjælp. 

ps. har i brug for lidt flere oplysninger om siden og sådan så bare spørg frem...

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil tro (Uden at have set siden) at det har noget med temaet at gøre. Prøv evt. at skifte tilbage til standart temaet, og se om den kommer tilbage. Gør den det er det dit valgte tema der er problemet. Hvis den stadig ikke er der, er der gået noget galt.

Men prøv lige det op over og giv en melding tilbage.
Skriv evt. en PM 

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

*FEJL SLETTET*

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

80% af de gange det sker at plugins ikke virker er det fordi at de ikke er kodet rigtigt eller er det fordi de ikke virker til det theme du har.
Prøv og skift theme eller plugin:o) 

Fra houchami
Tilmeldt 20. Feb 12
Indlæg ialt: 12
Fra  vidz2you Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Et casper nu har jeg siftet tema og jeg har også prøvet at lave en helt ny wordpress blog uden noget tema men stadig så kan jeg ikke komme ind og kigge på pligtens
Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var dog underligt. 
Jeg vil svare dig igen her hvis jeg finder ud af det! 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)