Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem vil med til hviderusland? (1 uges tid)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er :)



 



Jeg ville høre om der var noget aminoer, som har lyst til en oplevelse, man aldrig nogensinde vil glemme igen?



 



Jeg var for 6-7 år siden en uge i hviderusland, og det var en fantastisk spændene uge, som jeg er meget glad for at have oplevet! Man kan ikke rigtig beskrive, hvordan det er at møde et folk, som kender til vesten, men bruger hestevogne på markerne, små landsbyer som aldrig har set en bus i deres liv eller en storby hvor der midt i centrum ligger et højhus, der er ½ færdigt bygget (der slap pengene op). Eller at se hvor meget deres kultur betyder for dem og alle de ting de laver som ofte er et rent mesterværk.



 



Jeg kan naturligvis fortælle en hel del mere, men nu til pointen med mit indlæg:



 



Jeg søger et par stykker, som har lyst til at tage med på en uges ferie/forretningsrejse til Minsk. Ideen er, at man tager ud og besøger nogle virksomheder, der måske har et produkt, vi kunne sælge for dem her i vesten. Oplagte produkter vil være it-ydelser, krystalglas eller nogle af deres andre kunstværker.



(Skulle der opstå en import, skal det naturligvis være i ren Fair Trade stil.)



Der vil også være tid til at komme ud fra minsk (minsk har hoteller, McD, og er slet ikke så langt bagud igen) - komme ud til mindre byer, historiske steder og i det hele taget få et indtryk af hvad det er for et land.



 



Jeg har endnu ikke lagt mig fast på en dato (nok engang i juli), uden et visum kommer man ikke ind, og et par andre "små ting" er endnu ikke på plads. Så jeg ville høre om det var noget folk synes var interessant, eller om aminoer hellere vil på luxus rejse og badeferier?  



 



Det skal lige siges, at jeg ønsker ikke at tjene penge på denne rejse, og evt. rejsepartnere skulle selv booke plads på flyet, hotel og alt det andet ville jeg dog finde udaf.

 

Pris (afhænger 90% af flypriserne) ca. 5000-6000 kr alt i alt



 



Håber på noget feedback :)



 



Mvh



Tranberg



Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder spændende....er dog ikke sikker på min virksomhed tør være alene hjemme...Roaming til hviderusland koster vel det vide ud af øjnene :)
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe ja, mobilen ville jeg nok ikke bruge alt for meget, der vil dog väre mulighed for at komme pä internettet i minsk, sä emails/skype kan man i et begänset omfang fä adgang til. Regner med daglig overnatning pä hotellet, sä det skal nu nok gä.

Men man tager jo heller ikke til hviderusland, for at sludre med dem derhjemme ;)

Jeg häber iövrigt pä at fä en aftale med saltminen (aktiv mine) i Soligorsk, da en tur pä 1000 meter ned i den hviderussiske undergrund er en ret vild oplevelse. Gammel artikel om soligorsk minen her

Mvh
Tranberg


Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder godt nok interessant! Så jeg vil da lige følge med i
udviklingen her på tråden. Hvis det blev i juni, kunne jeg godt være
interesseret!



Dbh,



Mads


Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mads,

 

Jeg kan desværre ikke i juni, det kan højest rykkes til første uge i august. 

Jeg håber dog turen bliver en succes, så kan jeg altid give besked når en evt. tur nr 2 bliver planlagt.

 

Kunne ellers have været en god artikel til dit ihværksætter magasin, om fair trade import af hviderussiske kultur objekter :)

 

Mvh

Tranberg

 

 

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)