Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google analytics nye beta, hvad mener I?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer,

 

Den nye version af google analytics, er da ikke specielt god i forhold til den gamle version - er der andre end mig der har problemer med at den nye version opdaterer længe efter den gamle version, der heldigvis stadig er tilgængelig!

Umiddelbart virker det somom google har sendt den nye version ud, uden at tage højde for de mange flere informationer der skal behandles. Ihvertfald går den nærmest i sleepmode med forringet billedkvalitet længe, før den endelig vågner til dåd med info der er overhalet af den gamle version - hvad sker der?

 

Mvh  Lars C


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er allerede en tråd kørende; http://www.amino.dk/view.asp?topicID=15751
- Interessen er dog ikke så stor

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-05-2007 22:53:21 Forfatter: Tommy Der er allerede en tråd kørende; http://www.amino.dk/view.asp?topicID=15751
- Interessen er dog ikke så stor


 

Hej Tommy,

 

Det er da rigtigt, den havde jeg ikke lige set. Om det så er muligt at lukke denne tråd eller overfører til den anden ved jeg ikke - til gengæld kan jeg se at den anden tråd er meget rosende, hvilket også er fint nok - hvis ellers den nye version ville virke ordentligt.

 

Mvh  Lars C


Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

 

Det er da pudsigt, nu virker google analytics upåklageligt. Email til deres supportafdeling virkede ikke, men et indlæg på amino gjorde.

Ja så kan man jo funderer lidt over om der blot er tale om tilfældigheder eller om google læser amino!

 

Mvh  Lars C


Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-05-2007 14:06:35 Forfatter: Lars C
Hej Aminoer,


Det er da pudsigt, nu virker google analytics upåklageligt. Email til deres supportafdeling virkede ikke, men et indlæg på amino gjorde.

Ja så kan man jo funderer lidt over om der blot er tale om tilfældigheder eller om google læser amino!


Mvh  Lars C



 

Hej Lars

 

Jeg havde også problmer med det i morges, kunne kun åbne forsiden, men nu virker det hele fantastisk igen.. (hvilket det også gjorde da vi andre gav det ros)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)