Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor vælge Dibs betalingsløsning?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Skal man bruge Magento Go er Dibs den eneste mulighed for at kunne modtage Dankort.

Dibs er kendt for at være en urimelig dyr løsning - så spørgsmålet er: Hvad kan Dibs som de andre danske løsninger ikke kan?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

De er et kendt firma. De har mange år på bagen, så de har vel en del erfaring.
Jeg kunne også forestille mig at de har indgående kontakt til f.eks NETS, eller andre instanser.

For en mindre virksomhed eller en anden for den sags skyld, kan jeg absolut ikke se nogle fordele.
De er dyre, de er bureaukratiske, de her (så vidt jeg har hørt) kun få udviklere derinde.
Min erfaring siger mig at de tit oplever problemer med nedetid. Ikke i længere perioder, men synes tit der er problemer.

Jeg kan varmt anbefale Epay som jeg tidligere har lavet integrationer op imod, og som jeg selv bruger i et projekt. De har også lidt nedetid her og der, men ikke det store. De kommer med mange "servicemeddelelser" om nedetid i natteperioderne, så hvis ens primære kunder er vågne mens vi sover, ville jeg gå udenom dem.
Er det til det danske, nordiske marked, kan jeg kun anbefale Epay.
+ deres folk er aktive på amino, og er selv iværksættere, så de forstår os lidt bedre, end DIBS ville gøre det.

At Magento Go kun bruger DIBS, er nok en brist hos Magento Go :) :) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)