Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM aktier

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes lige jeg vil prale...Selvom der formentlig ikke er nogen der har lyttet til mit råd, så syntes jeg da det bør give folk lidt at tygge på...

5. september skrev jeg herinde i forbindelse med en fyr og 50.000,- at han skulle investere i NuSkin aktier. Kurs 40.18. Idag står den på 57.76....Så hvis man blot vil tjene lidt penge, men ikke gider arbejdet der ligger i MLM, så kig da på aktierne i flere af selskaberne...Så kan man jo tænke over om aktiekurserne afspejler mulighederne..

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Netop Martin - og det endda i et kriseramt marked, hvor mange aktier bevæger sig i modsat retning.

Dette understreger en pointe jeg ofte nævner, nemlig at MLM ofte trives i både med- og modgangstider, fordi mange mennesker begynder tænke i nye baner og tager ansvar for deres økonomiske fremtid.

Bedste netværkshilsner

MVM

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

MVM:

Netop Martin - og det endda i et kriseramt marked, hvor mange aktier bevæger sig i modsat retning.

Selv bankrådgivere måber, kender da et par stykker som har investeret i aktierne...Opdateret kurs 59,67 (har haft større procent stigning end Apple fra 2009 frem til nu). Gratis aktieråd fra mig..igen, for vi skal nok ramme 100.

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Indrømmet, har ikke investeret i aktier i mit MLM-selskab, men til gengæld har jeg haft en vækst i netværket på snart 70.000% på 12 måneder - altså fra solo til 700 kolleger. Det går vist egentligt meget godt - det er skønt at være netværker :-)

MVM

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg spørger, men hvad er MLM aktier?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob B P:

Undskyld jeg spørger, men hvad er MLM aktier?

Det er i bund og grund helt almindelige aktier. Men for at forklare det simpelt herinde, så valgte jeg at kalde det for "fag termen" MLM.

Så firmaer der arbejder med Network Marketing konceptet / Multi Level Marketing.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du give et eksempel på en virksomhed der befinder sig i dette segment? Er det f.eks. NuSkin som er blevet nævnt?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob B P:

Kan du give et eksempel på en virksomhed der befinder sig i dette segment? Er det f.eks. NuSkin som er blevet nævnt?

Ja NuSkin er et af firmaerne, Herbalife et andet. Jeg nævner selvfølgelig NuSkin, fordi det er firmaet jeg koncentrere mig om og arbejder med.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)