Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel/domæne - hvor er det bedst at købe?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Thorborg:

jeg har hverken høj trafik eller kendskab til de andre sider du nævner. men hvad er det du har af problemer med wordpress på one.com?

jeg har haft wp installationer på både i123.dk og domaindirect.dk og de har begge været mere bøvlede på hver sin måde

dansk wordpress og mange plug in har i hvert fald været en del problemer for mange vil jeg tro på one.com

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Sep 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet ligger vel i at for mange kører nogle alt for svage shared hosting servers, specielt når man ser på de billige hosts. Hvis du fx. sidder på en svag apache server med 64mb php memory og forsøger at afvikle plugins, eller andet der generer dynamisk indhold så er der desværre mange problemer med ustabilitet. Så det er vigtigt at man som kunde ikke bare hopper ind i sådan en kontrakt med sin host.

cHosting.dk - Dansk webhotel med cPanel, LiteSpeed, 1-klik installer, nul oprettelses gebyrer og 30 dages fuld retur ret!

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhænger af om det er wordpress eller joomla du vil køre med. One. Com har jeg også kun haft problemer med....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Høy:

Afhænger af om det er wordpress eller joomla du vil køre med. One. Com har jeg også kun haft problemer med....

har du erfaring både wordpress og joomla har problemer mon ikke det også er andre cms systemer at når der problemer med disse her cms systemer 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også anbefale Unoeuro, jeg syntes virkeligt at det er en dejlig nem måde at administere flere webhoteller og domæner på en gang. Har også et domæne hos One.com, og der har jeg også altid været tilfreds.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har webhoteller hos One, Unoeuro, Meebox, Surftown, Unitbyte og et par udenlandske udbydere.

Unitbyte og Meebox er by far de to bedste. Masser af trafik, plads og især MySQL-databaser (her tænker jeg på dig, Unoeuro .. ) til en meget lav pris. Jeg har 3 webhoteller hos Meebox og 2 hos Unitbyte per skrivende stund.

Især One har jeg haft meget ringe erfaringer med. Jeg har flyttet mine sider videre til nedenstående og forlænger ikke næste gang.

Tjek Unitbyte her.

Tjek Meebox her.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

@Michael: Jo, det har du ret i Michael. Jeg har kun erfaring med joomla personligt, og så hører man jo lidt rundt omkring. Jeg tror faktisk at joomla volder flere problemer end wordpress gør hos de forskellige hosts. Jeg har fået at vide at der ikke er mange herhjemme der kan køre joomla optimalt. Jeg har selv domain direct, og der er også noget bøvl med filrettigheder. Red host skulle være den mest stabile joomla host, men de er til gengæld også lidt dyre...

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart anbefale unoeuro :)

Mvh

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også kun positivt  at sige om Unoeuro, og mindre positivt om One.com.

Tilmeldt 3. Sep 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Høy:
Jeg tror faktisk at joomla volder flere problemer end wordpress gør hos de forskellige hosts. Jeg har fået at vide at der ikke er mange herhjemme der kan køre joomla optimalt. Jeg har selv domain direct, og der er også noget bøvl med filrettigheder.

Hos cHosting arbejder vi med et koncept hvor vi kun benytter højkvalitets servere med litespeed osv, til den mindste mulige pris, der er virkeligt ingen grund til at hosts bliver ved med at kaste dårlig shared hosting i hovedet af kunderne!

Dog må jeg indrømme at Joomla efter min erfaring er langt fra så raffineret som Wordpress, det føles langt tungere og langt mere klodset hvis man kun ser på deres ydelsesaspekter!

cHosting.dk - Dansk webhotel med cPanel, LiteSpeed, 1-klik installer, nul oprettelses gebyrer og 30 dages fuld retur ret!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)