Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel bruger du til små sites, splogs mv.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hidtil kun brugt "kvalitets hosting" da f.eks. et døgns nedetid, vil koste mig langt mere, end webhotellets pris pr. år.

Men jeg har et par domæner jeg leger lidt med, og har ikke plads til flere må mit nuværende webhotel.
Det er sites jeg ikke forventer nogen nævneværdig indtægt på, så derfor vil jeg gerne slippe med småpenge, mod risikoen for nedetid, dårlig loadtider osv.

Jeg har kigget lidt på Meebox hvor man for 10 kr. kan få et lille webhotel med plads til hele 10 domæner, hvilket jeg synes lyder rigtig fint.

Men jeg vil lige høre hvad andre bruger. Jeg ved jo at nogle har store mængder splogs og småsites, og jeg gætter, at man næppe vil ofre dyre webhoteller på disse?

Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det kan jeg godt forstå du ikke gider give det helt store.

Jeg synes du nogle af "de helt billige" webhoteller, levere varen ved 1 site, men skal man have flere og have de samme fordele, med seperat mails, domain, styrring og databaser, så knækker filmen. Jeg hoster selv for et par stykker, hvor jeg har brudt med dette koncept, hvor de stadig får det til en billig pris. Hvis du er intersseret er du velkommen til at sende en PB. Så kan du få mere info. Men det er et rigtig godt spørgsmål at stille, for konkurrencen er idag så stor, så forbinder det lidt med masse produktion, hvor de billige hosting firmaet, har konceptet mange sider og lille omfang service.

Håber mit synspunkt kunne give lidt nuance på de spørgsmål.

Ha en rigtig godt dag.

Med venlig hilsen

Nikolaj

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har alle mine domæner og webhoteller (stort set) hos Unoeuro.com og jeg er meget glad og tilfreds og mener at prisen er lige i skabet. 

Har faktisk aldrig haft et problem med min hosting hos dem. Dermed ikke sagt at de er bedre end alle andre.. men de er ihvertfald rigtig gode!  

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det nogen der har erfaringer med hosting på webhosting.dk?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

gigahost til de små lette.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger one.com og har ikke haft nogen problemmer...

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det er i den småtingsafdeling er det ene sikkert lige så godt som det andet. personligt hoster jeg på getcloudigniter.com hvor jeg kan sætte codeigniter løsninger op så nemt som ingenting. Jeg har fuld shell access og kan skyde egne små projekter op hver uge hvis jeg vil det. Det koster over en hund, men det er det værd efter min mening, når man tager i betragtning hvilken fleksibilitet det giver mig, men det er måske fordi jeg er programmør at jeg har det sådan.

ellers har jeg tidligere haft hos både one.com og surftown, men synes de der cpanel løsninger er for ufleksible til mine behov, og opsætningen er altid noget juks efter min mening.

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj:
Jeg hoster selv for et par stykker, hvor jeg har brudt med dette koncept, hvor de stadig får det til en billig pris.

 

Hej

Hvad tager du for hosting

Billige seo pakker

Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

50 kr/md. Men tager en snak med de nye kunder jeg får, for vil gerne møde deres krav, så alt efter deres belastning på min server så tilpasser vi aftalen. f.eks 5 domains hvor det bare er alm. sider eller et webstore går ikke den store forskel. Gider bare ikke hoste f.eks site som dating, fordi det skaber mange dataer.
Men hvis det var fordi du er interreseret, så skriv en PB, med hvad du skal bruge og så mailer jeg til dig om jeg kan honorere det for 50 kr.

Forsat god dag :-)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)