Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min Affiliate website plan - Så skal der linkbuildes! - Eller hvad??

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har fat i den rigtige ende. Det som er vigtigt i linkbuilding er diversity, dvs at dine links ikke kun skal komme fra artikler fra andre hjemmesider men også Blogs, RSS feeds, Fora, Video ( youtube)  osv. Får du mulighed for at skrive på andre hjemmesider med høj pagerank er det super. Bland dine links så det ikke kun er eksakte keywords du bruger. Som ankertekst brug  f.eks Non-related ( dvs klik her, læs mere her mm.),  related ( nemme penge, penge på nettet mm.) og selvfølgelig eksakt keyword ( dit søgeord ). En gang imellem kan du også bruge URL. Det ser ikke naturligt ud for google, at du har 200 backlinks med kun dit søgeord, så prøv at blande det lidt. Jeg bruger 60-70 % eksakt, 10 % non-related 15-20% related og resten URL. Held og lykke med det:-)

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Jensen:
Tak for link. Linkbuilding er nik det eneste af SEO som jeg har nogenlunde styr på, så jeg ved ikke rigtigt hvor meget jeg får brugt linket, men jeg skal da se på det :-).

Der er i hvert fald samlet en rigtig stor del værktøj til link building, jeg fandt selv et par småting der er sjove at vide.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Med nærmere eftertanke kunne det godt være at jeg skulle finde på nogle flere søgeord, så jeg kan variere lidt i det - har i nogle ideer?

Tjen penge på nettet & Online penge, har jeg tænkt på indtil videre. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Så går det løs imorgen med at linkbuilde.


Uge1:
Uge 1 skal bare gå med at skrive en masse artikler til nogle forskellige artikeldatabaser. Jeg regner med mindst 3 artikler om dagen.

Uge2:
Uge 2 skal gå med at tilmelde siden linkkataloger, samt hvis det er muligt at skrive nogle gæsteindlæg på nogle af de rare aminoers blogs.

Uge3: Optimering af sidens SEO. Linke lidt rundt fra side til siden på bloggen så jeg på den måde kan få skabt en god struktur på siden.

Uge4: En blanding af det hele, hvor jeg vil skrive artikler til artikeldatabaser, skrive gæsteindlæg på forskellige amino blogs.

Lyder det nogenlunde fornuftigt?:) 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)