Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nr 1 på Google

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian K. Sørensen:
Jeg ville egentlig bare lige sige tillykke til dig ;-)

Det er nogle gode ord du er højt i Google på synes jeg. Godt gået!:-)

Tak : -) Det er en meget meget meget hård branche! "Protein", "kreatin", "Weightgainer" osv er ord der stortset for mig er umulige at ligge nr 1 på, men så må man satse på selve produkterne da jeg ved folk også søger efter generelle produkter og producenter.

Selv Gorilla Wear har jeg nu en "delt" første plads sammen med Gorilla Wear selv :-)

Det da skide sjovt det google!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard:
Noget andet er så - hvis jeg opnår første pladsen begge søgninger, stopper lidt med dem og så bruger andre søgeord, vil jeg så HURTIGT ryge ned igen?

Hvis du mener, at du fjerner ordene fra sidetitler og evt. brødtekst, er svaret ja.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard:

Sebastian K. Sørensen:
Jeg ville egentlig bare lige sige tillykke til dig ;-)

Det er nogle gode ord du er højt i Google på synes jeg. Godt gået!:-)

Tak : -) Det er en meget meget meget hård branche! "Protein", "kreatin", "Weightgainer" osv er ord der stortset for mig er umulige at ligge nr 1 på, men så må man satse på selve produkterne da jeg ved folk også søger efter generelle produkter og producenter.

Selv Gorilla Wear har jeg nu en "delt" første plads sammen med Gorilla Wear selv :-)

Det da skide sjovt det google!

du kunne også satse massivt på de svære ord ,det trækker jo alle de sammensat ord op vis starter ud på forsiden med dem , det kan godt være ligger side 4 eller 6 de svære ord , men en klar satsning på hårdt har man også mere at arbejde for det er noget som motivere en som iværksætter at have nogle store mål at nå 

derved alt sammensat på undersider og jeg ville ligge en langsigtet plan at prøve komme på side 1 vis jeg var dig , ville jeg gøre sådan 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Richard:
Noget andet er så - hvis jeg opnår første pladsen begge søgninger, stopper lidt med dem og så bruger andre søgeord, vil jeg så HURTIGT ryge ned igen?

Hvis du mener, at du fjerner ordene fra sidetitler og evt. brødtekst, er svaret ja.

Allright...

Har efterhånden set at Amino.dk har meget større indflydelse end man lige skulle tro! Så signaturen kunne jo bruges på andre søgeord senere..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)