Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager i Spanien

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:

Jeg har fundet et revisor firma hernede, der taler Spansk,Dansk, Svensk så det er ganske nemt at forholde sig til, jeg sender hver måned en opgørelse over indtægter/udgifter og bilag og de laver resten for mig og det hele incl. årsregnskab for under 80 euro om måneden.

Selv deres website er også på Dansk, den kan ses her:

http://www.cyclo.es/

Dog ville jeg nok hvis det var der skulle starte op på den måde, finde en herboende enten Dansker eller Spanier, der kunne tage sig af de få praktiske ting omkring firmaet, da jeg mener at det ville gøre tingene lidt lettere hvis der var en "til stede" i landet han vil drive forretning fra.

Super tusind tak for svar, det er netop sådan noget jeg leder efter. 

Hvad har der f.eks. været af praktiske ting hvor det ville være smart at have en dansker boende?

Philip

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

MoobMedia:

Hej Philip

Umildbart vil jeg anbefale Malta.

Der er masser af Danskere der bor herne, deres Engelsk er glimrende, og du kan let finde nogle der vil hjælpe dig.

Tak for svaret. Jeg tænker bare at det må være lidt dyrt at have lagerhotel på Malta når det nu er en ø? Eller i hvert fald tage længere tid at levere?

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip:
så skal både oprette spansk selskab og finde et lagerhotel i Spanien der kan sende varer til hele Europa,

 

Hvorfor er det egentlig du mener det er sådan en god ide at have en webshop / lager i spanien ?  hvad skulle fordelene være ?

 

Mvh

Ravn

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Hvorfor er det egentlig du mener det er sådan en god ide at have en webshop / lager i spanien ?  hvad skulle fordelene være ?

 

Mvh

Ravn

Det er fordi jeg skal til at sælge elektroniske cigaretter med nikotin, og det må man ikke fra Danmark eller de andre nordiske lande. I Tyskland er situationen for de elektroniske cigaretter usikker, så der vil jeg ikke oprette firma, og det samme med England.

Jeg har tænkt lidt på flere lande, men kigger mest på Spanien da 

a) der bor mange danskere dernede, så det må være muligt at finde dansktalende hjælp som f.eks. revisor og advokat

b) jeg har set mange webshops med adresse i Spanien og følger logikken at hvis andre gør det er det nok ikke helt dumt

c) jeg har ikke hørt skrækhistorier om spansk bureaukrati som jeg f.eks. har hørt om Italien

d) det er relativt sikkert - i østlandene får man det sikkert billigere med der vil jeg altså ikke lave forretning

e) det er varmt - man kan lige så godt have det rart når nu man besøger sit lager en gang i mellem Smile

Hvis du (eller andre) har grunde til hvorfor jeg skulle gøre det fra et andet land, f.eks. Italien, Portugal Malta eller andet må du endelig sige til, men lige nu lå Spanien bare mest "til højrebenet".

Mvh

Philip

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

og du er sikker på det er lovligt at sende dine vare fra Spanien ?

har du ikke mulighed for at betale afgift af dine vare og sende fra Danmark ?

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
og du er sikker på det er lovligt at sende dine vare fra Spanien ?

har du ikke mulighed for at betale afgift af dine vare og sende fra Danmark ?

Ja, det er ikke et spørgsmål om afgifter, det er fordi man desværre ikke må sælge elektroniske cigaretter med nikotin fra Danmark men godt fra mange andre eu-lande :-(

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip:

Jack:
og du er sikker på det er lovligt at sende dine vare fra Spanien ?

har du ikke mulighed for at betale afgift af dine vare og sende fra Danmark ?

Ja, det er ikke et spørgsmål om afgifter, det er fordi man desværre ikke må sælge elektroniske cigaretter med nikotin fra Danmark men godt fra mange andre eu-lande :-(

 

Det kan jeg simpelhen ikke forstå, hvorfor ikke og hvem siger det ?

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip,

Jeg kender en gut som har startet en lille virksomhed op i Spanien hvor han også har lagerkapacitet, daglig fragtopsamling, revisor (af den helt rigtige slags;-) og alt hvad jeg tror du skal bruge. Han har et par sælgere og konen hjælper til i admin. Det lyder på mig som om du kunne have kæmpe gavn af at blive introduceret for ham og evt købe lidt plads og assistance hos ham...

Jeg kan formidle kontakten hvis du vil?

Mit fee herfor vil være en skumbanan...

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)