Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Erfaren App-programmør tæt på Århus indenfor iOS, Android og også gerne Windows Phone

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal have lavet en App hurtigst muligt, og jeg er parat til at betale for det (med rigtige penge)

Først lidt om mig selv:

Jeg har 25 års erfaring som succesrig iværksætter indenfor IT og Telebranchen. Jeg er uddannet som datalog og har en ide til en App, som vil have salgspotentiale til et meget bredt marked i Danmark.

Hvad skal jeg så med en programmør? Tja, hvis jeg ville være udvikler på de tre platforme, var det vel muligt i kraft af min uddannelse og erfaring, men så bliver der mindre tid til de andre ting, jeg beskæftiger mig med, i relation til ideen, blandt andet opbygning af støttesoftware til Appen.

Appen er ikke programmeringsteknisk eller tidsmæssigt krævende, men kræver en omfattende viden om området, som jeg er i besiddelse af. Det er med andre ord ikke en App, som alle og enhver kan lave.

Send en mail med information om dig selv, din erfaring, din uddannelse, dine forventninger osv., hvis du er interesseret.

Du skal bo tæt på Århus.

Med venlig hilsen

TM8000

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)