Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til .net domæne

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg går og hygger mig med et projekt som jeg overvejer at købe et .net domæne til. Er der noget jeg skal være opmærksom på i forhold til .dk domæner ? Fonyelse / forlængelse osv.

Jeg regner med at have siden hosted i Danmark, afskær det mig fra at få udenlandske besøgende?

Siden er nemlig på Engelsk.

På forhånd tak.

:: HDMI kabel ::

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld... men i får lige et side spørgsmål.

Hvis det er et problem at siden er hosted i Danmark, er der så et gratis/billigt hosting sted i USA som nogen kan anbefale mig?

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal nok overveje hvor hoved-delen af dine besøgende vil komme fra, kommer de fleste fra USA er det jo selvfølgeligt mest optimalt at finde en server derover, hvorimod hvis de fleste kommer fra europa ville det nok være mere optimalt at hoste et sted som f.eks. holland der har nogle ret gode forbindelser ud i Europa.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Min side vil blive bygget op omkring en guide som vil være relevant for alle engelsk sprogede uanset hvor de befinder sig i verden.

Derfor er jeg lidt i tvivl, især om hvor meget det betyder. Det skal lige siges at konkurrencen er minimal pt, og søger man på emnet er de fleste sider i top10 nyhedssites som nævner det perifert.

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jammen, så ville jeg nok personligt finde et sted i Europa, som f.eks. Holland eller England, de har gode forbindelser til det meste af Europa, og du får også selv en good speed på din side. Besøgende fra USA vil også få en ok forbindelse til dit site.

Du kan selvfølgelig også vælge at finde en host i DK, og det ville også gå helt fint, men generelt vil du få en bedre global forbindelse hvis du tager et sted i Holland f.eks.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har allerede en dansk host jeg plejer at bruge, men vil da prøve at finde en billig hollandsk måske.

Tak for hjælpen.

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan tilføje endnu et site/domæne til din host kan du jo altid starte der også flytte siden ud til Holland eller USA snere alt efter hvor dine besøgende kommer fra, da du jo så vil have noget data at arbejde med. Forskellen er nok ikke så forfærdelig stor, måske SEO mæssigt, men det vil jeg lade andre kommentere på.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Hansen:
Hvis du kan tilføje endnu et site/domæne til din host kan du jo altid starte der også flytte siden ud til Holland eller USA snere alt efter hvor dine besøgende kommer fra, da du jo så vil have noget data at arbejde med.

God pointe, men det kræver stadig at min side ikke bliver totalt nedprioriteret i de lande hvis den er hosted i DK.

Det håber jeg nogen andre herinde måske kan svare på :)

:: HDMI kabel ::

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig at bumpe.. er der nogen der kan svare på hvor meget det vil skade mit site rent seo-mæssigt at ligge mit .net domæne i Danmark, evt nogen som har erfaring med lign. cases?

:: HDMI kabel ::

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det vil skade dit site, og det vil primært blive eksponeret i danske browsere...også selvom du gør hvad som helst for at google forsøger ramme andre lande.

Mit bedste og billigste råd: Find en server i USA og brug den.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)