Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Adsense

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg oprettede mig på adsense og blev accepteret, derefter puttede jeg adsne på min side www.vedio.site90.com men de virker stadig ikke, og det var 2 dage siden jeg gjorde.

Håber på nogle gode svar :)

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første så fungere adsense på den måde at deres script "læser" hvad din hjemmeside omhandler. Da du kun har video så er det lidt svært får adsense at visse de rigtige reklamer. For det andet så bryder du faktisk adsense reglerne. Du må ikke sætte adsense på en side der kun indeholder video. Din adsense konto vi blive lukket. Trust me. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Så dermed så lav noget tekst, eller pil adsense af siden. Det er næsten umuligt at få en ny adsense konto - tro mig!

Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 52
Fra  Electronic Net Marketing Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nima

Jeg vil klart anbefale dig at læse Google Adsense programpolitikker, hvis du ikke er bekendt med den.

Du kan læse omkring deres regler her: https://support.google.com/adsense/bin/answer.py?hl=da&utm_medium=et&utm_campaign=da&utm_source=ww-da-et-storefront_adsense&answer=48182

Det vil være ærgeligt at miste sin konto hvis du ikke kender deres regler, og som Casper Jensen siger er det næsten umuligt at få en ny Adsense privat konto igen.

Få det bedste inden for sport, serie og film - Sammenlign TV pakker og find de bedste tv pakke priser her

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du logger ind på din adsense, vil du højst sandsynligt se en infobesked i toppen af siden hvor der står at du ikke er blevet accepteret endnu og dine reklamer derfor ikke vil vises.

 iPhone 6

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)