Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

god webside løsnig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Jeg vil gerne oprette en hjemmeside hvor der kan oprettes salgs annoncer alla' guloggratis bare i meget mindre format og til et helt specifik handelsområde, det skal være en byg selv løsning for begynder :-)

har prøvet at lege lidt med wordpress men det kan hvis ikke bruge ?

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 43
Fra  gastrofood Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har benyttet mig af en hjemmeside med mono.net.dk, som er en byg-selv side. Jeg er selv helt ny hjemmeside-"bygger", så det har været guld for mig.

De har 30 dages gratis prøveperiode - fra du publicerer din side. Herefter skal du betale en meget overkommelig pris. Der er mulighed for en masse ting på siden.

Prøv at tjek min side, den er lavet hos mono.net og jeg var selv rookie.

www.gastrofood.dk

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

tak for dit svar:-)

Rigtigt flot side du har lavet der. Tror du man kan lave så flok kan sætte anoncer ind på ens side?

 

Bent

www.bizbiz.dk

www.fugleviden.dk

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 43
Fra  gastrofood Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have - det har været super simpelt at arbejde med.

Jeg ved ikke om siden tilbyder det du efterspørger? Men prøv at tjek det ud eller skriv en mail til deres infoservice? De må vide det - held og lykke med projektet!

René

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tilbyder for øjeblikket en hjemmeside wordpress til bare 3000,- her vil du få mulighed for at reklamere, se denne side www.billigrundrejse.dk hvor der ligger reklamer på siden. 

Du vil også få en video manual som beskriver basis ting i wordpress, men de er en god løsning, for der er så mange muligheder. 

Skriv gerne hvis du vil vide mere, ellers besøg denne side.

http://www.bjfkonsulentfirma.dk/billig-hjemmeside/

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for dit svar, men det jeg skal bruge er: et sted hvor sidens bruger kan indrykke deres annoncer, kan man det i wordpress?

 

På forhånd tak!

Bent Olsen

www.bizbiz.dk  www.fuglelex.dk

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)