Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SPF og forudbetaling af domæne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Jeg har valgt at bruge one.com som webhotel, og det har jeg fortrudt! Det viser sig nemlig at jeg hverken kan forudbetale mit domæne eller endnu vigtigere få ordnet min SPF (I hvert fald ikke ifølge deres support)

Er der noget jeg kan gøre eller bør jeg bare skifte webhotel?

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Jylland
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil helt sikkert foreslå dig at skifte, har været hos one, surftown som begge ikke levede op til mine krav og mine projekter er idag hos meebox som jeg er utrolig glad for. Har også hørt meget godt om webhosting.dk hvor jeg også har en del domæner stående da det er gratis.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er nok ingen vej uden om :/ Det er bare irretrende...

- Alexander Baandrup Larsen  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan godt klares uden at skifte webhotel.

For det første kan du købe dit domæne et andet sted end one, og der du så køber domænet fra kan du opsætte din DNS  til at pege på dit one webhotel samt opsætte SPF record.

Hvis du har mulighed for at ændre DNS hos one.com kan du også sagtens opsætte SPF der, du kan bruge denne hjemmeside http://www.microsoft.com/mscorp/safety/content/technologies/senderid/wizard/ til at genere din SPF record, som så skal indættes som text i din DNS (og name skal bare være dit domæne) :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Hansen:
Hvis du har mulighed for at ændre DNS hos one.com kan du også sagtens opsætte SPF der, du kan bruge denne hjemmeside http://www.microsoft.com/mscorp/safety/content/technologies/senderid/wizard/ til at genere din SPF record, som så skal indættes som text i din DNS (og name skal bare være dit domæne) :)

Det vil jeg vise min programmør :) TAK!

- Alexander Baandrup Larsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)