Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byg-selv hjemmesider - hvilken er bedst?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Jylland
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lanseeno:
Tak for tippet - lyder lettere avanceret, men Wordpress virker populært, da mange af de andre indlæg også nævner dette - men lige et dumt begynder-spørgsmål: Er Wordpress ikke et værktøj til at lave blogs?

Jo oprindeligt, men idag bruges det til alt, lige fra kæmpe internationale firmaer til små webshops og andet, faktisk kun fantasien der sætter grænsen.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave hjemmesiden Weldingstuds.co.uk, som er bygget i wordpress. Wordpress har utrolig mange muligheder, og er rigtig nemt at redigere og opsætte. Og så koster det jo kun ca. 150 kr om året.

Min side er hosted ved unoeuro.

Har du spørgsmål eller brug for noget hjælp, så skriv bare en PB til mig :)

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress er ganske rigtig et stykke software designet til at lave blogs. Mange benytter dog systemet til at designe alle mulige ting, og deres komponent-bibliotek er så udbygget at det ikke er en dårlig ide.

Personligt er jeg træt af WP-sites, der ofte ligner hinanden. Man kan godt bygge sit site op, med WP under, uden det er tydeligt...men det kræver noget benarbejde.

Som andre er inde på, findes der også rigtige CMS'er, hvor Joomla er blandt de mere populære. Det er også komponentbaseret, men da det er et rigtigt CMS, er det også mere kompliceret...på og det og på ondt.

Drupal er også et alternativ, men er det her dit første site...så anbefaler jeg dig enten WP eller Joomla.

Alle tre systemer har theme-muligheder, altså hvor du henter et komplet sitetheme ind, og bruger det til at bygge din komponenter op med. Et theme er populært sagt dit sites look'nFeel.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

M_Munksgaard:

Wordpress er ganske rigtig et stykke software designet til at lave blogs. Mange benytter dog systemet til at designe alle mulige ting, og deres komponent-bibliotek er så udbygget at det ikke er en dårlig ide.

Dette er simpelthen ikke rigtigt. Wordpress har gennemgået en rivende udvikling i løbet af de sidste par år, og er til hjemmesidebyg næsten på niveau med Joomla, blot med en mindre stejl indlæringskurve. Jeg benytter selv gladeligt begge systemer, men vælger i stigende grad wordpress også til de mere omfattende sider.

I gamle dage (for to år siden) lignede mange WP-sider hinanden, men her er der ligeledes rykket på alle fronter, og der findes en milliard themes derude, af særdeles varierende udseende, så det kræver mere benarbejde at finde noget der ligner alle andre, end det modsatte.

Jeg undres tilstadighed over at nogen - i en tid hvor teknologi udvikler sig med raketfart, ikke gør sig den ulejlighed at undersøge om WP mon ikke også har udviklet sig, siden sidst man kiggede på det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

T-Nielsen:
Jeg undres tilstadighed over at nogen - i en tid hvor teknologi udvikler sig med raketfart, ikke gør sig den ulejlighed at undersøge om WP mon ikke også har udviklet sig, siden sidst man kiggede på det.

 

Måske fordi man stadig ser utrolig mange ens WP-sider, der hurtigt er banket op af mennesker, der ikke bruger mere tid på det eller har evnerne, men alligevel tror de kan erobre internettet...

Men ellers vil jeg give dig ret. WP har undergået en fantatisk udvikling og man ser da også heldigvis flere endog rigtige flot og kompetente sider bygget med WP.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

- Som mange kloge Aminoer har været inde på, så er Wordpress en super løsning! Men det er de andre alternativer helt sikkert også, hvis du altså forstår at bruge dem rigtigt!
En hjemmeside er ikke bare en hjemmeside, du får kun noget ud af at have en hjemmeside, hvis altså den er lavet rigtigt og er indbydende! Ellers kan du lige så godt spare tiden. 

Mit råd ville helt sikkert være at du brugte nogle penge på enten at købe Wordpress-kurser eller købe en hjemmeside-løsning hos en som havde forstand på det - På den måde slipper du for at lave en masse dobbelt-arbejde og det vil i sidste ende spare dig for en masse bøvl. 
 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Måske fordi man stadig ser utrolig mange ens WP-sider, der hurtigt er banket op af mennesker, der ikke bruger mere tid på det eller har evnerne, men alligevel tror de kan erobre internettet...

Dét må jeg så desværre give dig ret i. Men sådan vil det jo altid være når noget bliver lettilgængeligt, og jeg håber og tror, at det kun er en overgang.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hydroponics:

Mikael christiansen:
jeg ville vælge wordpress og et https://meebox.net/da/ webhotel de er billige og stabile server og svare altid hurtigt på suport

Helt sikkert en rigtig god løsning, som jeg til enhver tid os vil anbefale :)

Ja det virker rigtig fordelagtigt med meebox.net - selvom jeg ikke har nogen anelse om trafikgrænsen på 30 GB/måned er lidt, eller meget...?

Så kunne man selv bestemme om det skulle være WP eller f.eks. mono.net man ville benytte til selve siden, eller hvordan var det nu lige det var?? Beklager, hvis spørgsmålene er ret basale.

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

sidder jeg vil anbefale er e-hjemmeside.dk (koster 49,- mdr incl. moms) eller gominisite.dk koster 200,- mdr

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)