Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Plus vs. Facebook Like

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har både en Google Plus og en Facebook Like knap på alle vores mobiltelefoner. Der er stadig klart flest, som benytter Facebook Like fremfor Google Plus, men jeg har gjort en sjov opdagelse.

Der er klart flest likes på iPhone 4S, men overhovedet ingen Google Plus ytringer. Derimod er der blevet plusset på de mest populære Android smartphones, f.eks. Samsung Galaxy S2, ikke mange, men de er der. Jeg har hverken Facebook profil eller Google Plus konto, så de er ikke hjemmelavede. Kan man konkludere, at de fleste Google Plus brugere også har en Android mobil?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal have en google profil for at benytte android marked, så det er sikkert der du finder forklaringen :)
Det vil hvert fald være mit bedste bud.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er ren tilfældighed.

Du skal bare være logget ind på din Gmail for at kunne "+". Andet ligger der ikke i det :P

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

der er vel flere der liker grundet flere har facebook konto , er en af grundene

dog er det med at være første for mon ikke google plus vokser og så er det med at være første fremme i skoen ,jeg ville også sørge for en masse links til min google plus konto derved flere ville se mine google plus nyheder derved vil folk logge ind og måske kommenterer på sine indlæg og give en et google plus likes fordi ens side er så god

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)