Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer go feedback søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Mig og min bror går og fakler om at starte en webshop, i starten ville vi starte sportstøj og fashion, Men sportstøj er ikke så nemt et emne. Især ikke når man ikke kan købe af nike, adidas og hummel som har deres klare strategier.

Men vi drømmer nu stadig om dette kan lade sig gøre, der findes nogen grossister i england og tyskland. Som vi har fået kontakt med og gerne vil levere til os, ikke helt det sortiment vi havde drømt om men det er ganske tilfredsstillende.

  • Hvilke ting skal vi overveje inden vi gør dette
  • er der nogen ting der kan slå tilbage på os ved at gøre dette ?
  • Har i andre ting vi skal tænke over?

Vi tænker på at starte ud med sådan en skabelon fra http://www.dkcommerce.com/magento-skabeloner.html da det er noget mere indbydende end dandomain og de andre men ja dyre i anskaffelse men synes det er bedre givet ud.

  • Hvad er jeres mening / erfaring om dette?
  • Har i andre forslag ?
Har i andre indvendinger om dette eller har i andre ting i synes i vil dele med mig ? :)
Jeg vil læge en bog om e-handel, hvilken vil i forslå, overvejer e-pusher det er vidst et sikkert køb , ellers har jeg kigget på 
http://myll.dk/shop/index.php/webshop-hvordan.html
Håber i vil hjælpe en kommende iværksætter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

psyfix:
Mig og min bror går og fakler om at starte en webshop

I bør som noget af det første sørge for at få lavet en skriftlig aftale, som beskriver hvordan I deler arbejdet og det økonomiske med hensyn til over- eller underskud.

Husk at det altid er lettere at få lavet denne type aftaler, når man er gode venner. Når først det er gået galt, så kan det være for sent.Smile

Mvh.

Ole

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole tak for det input :)

Det er dog noget vi ville :) men den glipper vidst hos mange :)

Drop-shipping har været i overvejelen, men vi vil levere med 1-2 dage, og det er lidt svært at gøre dette med engelske/tyske leverandøre. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)