Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook annoncering, for fanside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Go'aften Aminoer! Geeked

Jeg har nu haft denne fanside, som giver rabat til Streetammo - en dansk tøjbutik - men det har været noget af en kamp, med at få høstet nogle likes.

Derfor vil jer gerne spørge jer:

  1. Hvad er jeres førstehåndsindtryk ved siden, er der evt. noget, som kan gøres bedre?
  2. Har I nogle idéer, til hvordan jeg får flere likes?
Ps. Jeg har kigget lidt på http://get10000fans.com/, men jeg kan ikke gennemskue om jeg kan benytte nogle af disse secret tips.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:
Har I nogle idéer, til hvordan jeg får flere likes?
,

Hvis du vil have udenlandske kan du selvfølgelig benytte dig af YouLikeHits, og den som du selv nævne - get10000fans.com.

Men jeg vil stærkt råde dig til at vælge danske fans, fordi at de udenlandske kan du ikke rigtigt bruge til noget - hvis din side er dansk ;o).

Jeg tillader mig lige at promovere mig selv her: http://underenplov.dk/sociale-medier/give-dig-400-danske-facebook-likes---bedst-til-prisen-505 - Et billigt tilbud, og så har jeg kun positive bedømmelser derinde. (Mængderabat selvfølgelig).

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Du skal for alt i verden ikke købe fans til din side. Du får ikke noget ud af dem, da de ikke har nogen værdi for din fanside. Facebooks algoritme "straffer" din side, hvis kun få af dine fans engagere sig på din side, og det er ret svært at få dem til, når du har købt dem. Såfremt du vil betale for fans, bør du istedet benytte dig af Facebook annoncering

Læs mere i min e-bog om Facebook markedsføring

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak, det kan jeg egentlig godt se.

Har du noget feedback til mit lidt simple design? Altså er det overskueligt, og kommer det med den nødvendige information?

*Nu kan jeg jo se, at du er en ørn til facebook design, med php eller hvad det hedder, hvor jeg bare har valgt at lave .png billeder, og uploadet med iFrames.

Kasper Bengtson:

Hej Mathias

Du skal for alt i verden ikke købe fans til din side. Du får ikke noget ud af dem, da de ikke har nogen værdi for din fanside. Facebooks algoritme "straffer" din side, hvis kun få af dine fans engagere sig på din side, og det er ret svært at få dem til, når du har købt dem. Såfremt du vil betale for fans, bør du istedet benytte dig af Facebook annoncering. 

Læs mere i min e-bog om Facebook markedsføring

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

En avanceret velkomstside er slet ikke nødvendig for en Facebook Side som din, men selvfølgelig kan man lave et lidt mere professionelt design for at øge troværdigheden. Jeg har dog 2 umiddelbare forslag til rettelser:

1. Billederne på velkomstsiden linker væk fra Facebook. Dette kan forvirrer folk, som tror de får koden ved at klikke på billederne.

2. Koden står på profilbilledet - det er altså ikke nødvendigt at klikke SGO for at få fat i den.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)