Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du nogle super facebooksider?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bakser med at lave en firmaside til mig selv. I den forbindelse har jeg ledt efter sider at glo på. Jeg har ikke lyst til at efterabe, men det ville være skønt at se nogle sider, der siger spar2.

Kunne være fedt (også til andre senere at finde, når de søger), hvis vi fik lavet en liste med fede sider.

P.S. Det er ikke guides jeg efterspørger, men facebook-sider der er supergodt lavet.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 04:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Lone,

En anden god idé til din Facebook side kunne være at gøre som denne køreskole fra Århus:
https://www.facebook.com/raskogbottern

Når dine elever har bestået køreprøven uploader i et billede på jeres Facebook profil hvor i lykønsker dem og ønsker held og lykke fremadrettet i trafikken. Efter Facebooks opdaterede algoritme vil dette billede derved spredes viralt i personens omgangskreds (hvis de deler, trykker "synes godt om" eller blot kommentere) og i vil få en masse gratis markedsføring direkte målrettet jeres målgruppe. 

Bare et lille tip  Smile1

Venlig hilsen
Emil 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Kroer :
Når dine elever har bestået køreprøven uploader i et billede på jeres Facebook profil hvor i lykønsker dem og ønsker held og lykke fremadrettet i trafikken

Tak for tip - - det er nu også planen.

Min tanke med denne tråd er, at vi måske ved fælles hjælp kunne lave en positiv liste af sider, der er et kig værd.

Det er pænt nemt at google og få en liste over hvad nogle amerikanere syntes var fancy for 3 år siden, men måske ikke så sjovt for os i dagens Danmark.

Jeg synes, det kunne være spændende, at se hvad levende aminoer har lavet/fået øje på af sider med lidt beundringsværdi anno 2012.

Bestemt ikke for at alle skal bruge de samme idéer, men mere for at nyde synet af noget godt og evt. inspirere hinanden til udvikling af endnu flere idéer.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)