Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om CoolWatch.dk?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med shoppen. De småting, som der nævnes, skal der nok komme styr på.

Men sørg for at skrive så mange detaljer som muligt størrelse, funktioner etc. Det er "standard" at angive et urs størrelse i mm, fx 44mm isf. 4,4cm. Størrelsen/diameteren bør angives uden at regne kronen med.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

"Specielle features: Simili-kronograf og 2 pynte knapper på siden. Lad dig ikke narre, kvinderne bruger ikke tid på at trykke på dit ur, og hvis de gjorde, ville de alligevel ikke forstå, hvad der skete eller ikke skete."

CoolYes

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

 udnyt bedre at google viser op til 70 tegn og brug andet end kun domæne navnet og lav alle siderne unikke med titlerne

social medier husk også google plus på siden da de social er blevet vigtigere nu ifølge google og overveje twitter på siden.

Kontakt siden sæt der øverste på siden cvr nummer og adresse og telefon nummer det fylder bedre den side ud og det skaber mere troværdighed over siden da ikke ser det i fodnoten.

Handels betingelserne de kunne jeg ikke finde på siden er det de samme som på FAQ siden spørgsmål og svar ideen kunne også være lave 2 sider der forklare kort altså FAQ siden handelsbetingelserne .

Billeder skriv ur i tags og titlen derved en chance du også findes ved ur også i google billedet søgning.

Længere produkt beskrivelser er dette ur vandtæt med mere ,derved lettere at vælge imellem dine ure.

 

 

Tak for det. Det kigger jeg på. SEO og optimering osv. er ikke min stærke side endnu :)

www.kennethmundt.com

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thorup:

Tillykke med shoppen. De småting, som der nævnes, skal der nok komme styr på.

Men sørg for at skrive så mange detaljer som muligt størrelse, funktioner etc. Det er "standard" at angive et urs størrelse i mm, fx 44mm isf. 4,4cm. Størrelsen/diameteren bør angives uden at regne kronen med

 

Tak for det :)

Okay, det må jeg lige ændre så.. Målene er uden kronen.

www.kennethmundt.com

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)