Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil så gerne starte noget mangler bare idé?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Kunne godt tænke mig, at hører hvad i synes jeg skal gøre for at komme videre. 

Jeg har for snart et år siden lukket min webshop med accessories til mænd, da jeg støtte på nogle problemer. Nu føler jeg markedet er meget proppet. Jeg har i mellemtiden forsøgt med en masse små projekter, men intet er blevet til noget godt og ikke haft min interesse. 

Nu vil jeg så gerne videre men kan ikke rigtig finde en idé jeg virkelig tror på ellers også koster det alt for meget at starte. 

Min forventninger er ikke jeg bliver millionær, men det skal kunne lad sig gøre, hvis det går så godt. Kunne f.eks. være et supermarked, webshop, hotel, rejsebureau, kiosk, servicevirksomhed, eventbureau, konsulentvirksomhed og kursus/konference arrangør. Skal kunne lave det ved siden af skole/evt. arbejde. Dog gerne bruge stort set alt den tid på det. De ting jeg har nævnt 

Har godt 35-40.000,- hvis det virkelig er noget jeg tror på.

Hvad skal jeg gøre? Bliver nok for ivrig for at få noget og tjene penge på, men hvordan får jeg motivation og finder den rette idé uden at forsøge med en masse jeg alligevel ikke tror på? Har forsøgt at finde noget indenfor min interesse fodbold, men hellere ikke noget der. Men er et must der er mulighed for, at tjene penge ellers er der hellere ikke nogen motivation.

Mvh Lasse
 

Fra København
Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at læse noget om mobil markedsføring. Fik du noget ud af at læse om medlemsider...

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men hvis det skal være medlemsside synes jeg f.eks. manager spil osv. er spændene, men kræver alt for meget for at komme igang og det kan blive til noget, når man ikke selv kan kode det.

Mvh Lasse

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Lykke(Master Vind):

Nu vil jeg så gerne videre men kan ikke rigtig finde en idé jeg virkelig tror på ellers også koster det alt for meget at starte. 

Min forventninger er ikke jeg bliver millionær, men det skal kunne lad sig gøre, hvis det går så godt. Kunne f.eks. være et supermarked, webshop, hotel, rejsebureau, kiosk, servicevirksomhed, eventbureau, konsulentvirksomhed og kursus/konference arrangør. Skal kunne lave det ved siden af skole/evt. arbejde. Dog gerne bruge stort set alt den tid på det. De ting jeg har nævnt 

Har godt 35-40.000,- hvis det virkelig er noget jeg tror på.

Hvad skal jeg gøre? Bliver nok for ivrig for at få noget og tjene penge på, men hvordan får jeg motivation og finder den rette idé uden at forsøge med en masse jeg alligevel ikke tror på? Har forsøgt at finde noget indenfor min interesse fodbold, men hellere ikke noget der. Men er et must der er mulighed for, at tjene penge ellers er der hellere ikke nogen motivation.

Mvh Lasse
 

Hej Lasse

Nu har du jo haft et par indlæg herinde omkring dette, så det lyder ikke som om du er kommet tættere på. Hvordan vurdere du de forskellige forslag du får?

Kigger du overfladisk på mulighederne der kommer din vej, og fravælger de ting som umiddelbart ikke har din interesse eller hvordan gør du?

Som sagt virker det ikke som om din tilgang til mulighederne har skubbet dig i en ny retning, så måske du skulle skifte approch. Undersøg de muligheder der måtte være, selvom de kan lyde uinteressante, så kan det jo vise sig at første antagelse er forkert.

Hvis jeg havde holdt mig til mine første tanker, var jeg aldrig startet op i Network Marketing...Så hvis jeg var dig, ville jeg se hvad folk har af forslag, undersøge dem til bunds og finde ud af om noget kunne være så interessant at det motiverede dig til at arbejde med det.

Go vind

Mvh. Martin

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Hej Lasse

Nu har du jo haft et par indlæg herinde omkring dette, så det lyder ikke som om du er kommet tættere på. Hvordan vurdere du de forskellige forslag du får?

Kigger du overfladisk på mulighederne der kommer din vej, og fravælger de ting som umiddelbart ikke har din interesse eller hvordan gør du?

Som sagt virker det ikke som om din tilgang til mulighederne har skubbet dig i en ny retning, så måske du skulle skifte approch. Undersøg de muligheder der måtte være, selvom de kan lyde uinteressante, så kan det jo vise sig at første antagelse er forkert.

Hvis jeg havde holdt mig til mine første tanker, var jeg aldrig startet op i Network Marketing...Så hvis jeg var dig, ville jeg se hvad folk har af forslag, undersøge dem til bunds og finde ud af om noget kunne være så interessant at det motiverede dig til at arbejde med det.

Go vind

Mvh. Martin

Det har du da ret i skal nok være lidt bedre til, at søge lidt mere info omkring dem.

Min tanke gang er "Hvad kan jeg tjene penge på?" Så vil altid være motiverede hvis man kan tjene penge fra start. F.eks. et salg af en varer(100,-) mod en klik annonce(2,-). Kommer hurtigt til, at handle om penge derfor jeg ikke bruger meget mere tid på en del af foreslagene.

Mvh Lasse 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Din tankegang er blot helt forkert, da det første ikke burde være: Hvad kan jeg tjene penge på?

Hvorfor du ikke holder på dine projekter, som senere kan blive en succes - er jo fordi du ingen interesse har i det. Så hvorfor ikke prøve at få ændret den tankegang, så din første tanke er: Hvad har min interesse? Hvilket koncept vil jeg følge til døden, selvom meget går i mod mig?

Hvis det var så let, at tjene penge på et bestemt produkt - så var der nok mange som gjorde det og så ville det ikke være så let.

Men få ændret din tankegang! Jeg har fx haft 5-6 ideer som jeg har lavet planer på osv, gennemgået scenarier omkring virksomheden og skrottet nogen af dem, da de ikke ville holde i længden eller beløbet i starten ville være for højt - hvorfor disse ideer er sat på "holdt".

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:

Din tankegang er blot helt forkert, da det første ikke burde være: Hvad kan jeg tjene penge på?

Hvorfor du ikke holder på dine projekter, som senere kan blive en succes - er jo fordi du ingen interesse har i det. Så hvorfor ikke prøve at få ændret den tankegang, så din første tanke er: Hvad har min interesse? Hvilket koncept vil jeg følge til døden, selvom meget går i mod mig?

Hvis det var så let, at tjene penge på et bestemt produkt - så var der nok mange som gjorde det og så ville det ikke være så let.

Men få ændret din tankegang! Jeg har fx haft 5-6 ideer som jeg har lavet planer på osv, gennemgået scenarier omkring virksomheden og skrottet nogen af dem, da de ikke ville holde i længden eller beløbet i starten ville være for højt - hvorfor disse ideer er sat på "holdt".

Yes - helt enig! Dovenskab og manglende engagement kommer man ingen vegne med, og det skaber i hvert fald ikke noget langtidsholdbart. Vi andre skal ikke finde ud af, hvad du vil skabe og videreudvikle for enhver pris - dét skal du! Det skal være dit projekt og din lidenskab. Ellers holder det ikke i længden. Så vil du bare køre træt i det.

Og tænk så lidt mere langsigtet: Der er som udgangspunkt ikke noget eller nogen, der spænder ben for dig, hvis du skaber kontakter her på Amino. Det kræver ikke en formue i form af grafiker og programmør. Spar sammen, lave en fornuftig deal, hvor du evt. betaler halvdelen i kroner og ører og betaler den sidste halvdel i modydelser!

Det er en kliché, men det er en kliché, der holder: Sé muligheder, ikke forhindringer!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

- Køb en spand, en vinduesskraber og noget sæbe. Man kan snildt få stablet en temmelig fornuftig og givtig vinduespudser-biks i luften...og det koster under 35k

- Køb en god plæneklipper, og rend rundt til naboerne

For begge brancher gælder det, at de varige aftaler, hvor du eks. slår græs 1 gang om ugen gennem hele sæsonen, er de mest givtige. Desuden er de to suverænt vigtigste parameter, at det bliver gjort ordentligt, og at du er stabil - ingen slinger i valsen, tak!

Jeg er fuldstændig overbevist om, at begge forretninger kan køre temmelig fornuftigt rundt, og at du har kvalifikationerne til det - og jeg er om muligt endnu mere overbevist om at du vil afvise begge erhverv af en eneste grund.

Det huer dig ikke. Mine ideer kan være ligeså gode og givtige som de vil. De kan være den sikre vej til millionen - men har du ikke hjertet med, løfter du ikke en finger...

Så, hvad er det du kan? Hvad er det du vil? og hvor langt vil du gå?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)