Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Min CTR er utrolig lav

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har haft Adsense på min hjemmeside Findkollegie, men min side CTR er utrolig lav. Ved ikke om man stadig ikke må oplyse den for Adsense? Men kan sige at den er virkelig lav. 

Håber der er nogen der har nogen gode råd til hvordan jeg f.eks. kan placere reklamerne anderledes eller andre tips der vil øge min side CTR. 

Har overvejet at placere reklamer på artiklerne - men er ikke sikker på hvor det er mest effektivt at placere annoncerne. Samtidig vil jeg nok også placere nogen på forummets indlæg, når jeg har fået forummet op og køre :-)

Håber i kan hjælpe mig.

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

og det kunne også være du skulle prøve at få nogle relevante adsense annoncer jeg var lige et smut forbi din side og der var 3 annoncer, 1 om at finde en billig bilforsikring og da det er de færreste studerende der har en bil er det nok ikke meget værd, den næste reklame jeg faldt over var noget om et slanke produkt, og da de fleste studerende ikke har råd til junk food så er den vist også som den der blev beskrevet tidligere knap så god, og den sidste var en dating service, så derfor er mit bedste råd til dig at du blokerer Prime-date.dk, findforsikring.dk, og sidst men ikke mindst xlsmedical.com

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

I forlængelse af lurks in the dark(!) indlæg, så er der også en mulighed for at lave noget section targeting, omend det virker bedste på meget store sider. 

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal helt sikkert placere text reklamen ind i artiklen øverst. Det skal være det første man ser. Der er mange delte meninger om farven på linket men Blå har altid fungeret bedst for mig. Vi er alle kodet til at trykke på blå links

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

dette her ville jeg sætte på adsense på siden

mobil telefon og mobil abonnent

tøj der passer gå i byen og ikke for dyrt

alkohol

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
alkohol

I forhold til adsensereglerne må man ikke sælge eller reklamerer for alkohol. Det kan resultere i at din adsense konto bliver lukket. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 06:04
Hvor mange stjerner giver du? :

bigalex:

Mikael christiansen:
alkohol

I forhold til adsensereglerne må man ikke sælge eller reklamerer for alkohol. Det kan resultere i at din adsense konto bliver lukket. 

tak det vidste jeg ikke

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side er måske 'for god' i forhold til Adsense. Brugerne finder jo hvad de skal på siden, så hvorfor skulle de klikke på en reklame? Forstået sådan at du løser deres problem på din side og når de finder et kollegie klikker de ud. Jeg tror ikke Adsense vil være den bedste løsning. Hvis det skulle være noget så prøv med en linkunit under din menu, men det er skidt for brugervenligheden, selvom det nok ville give højere ctr.

Jeg ville nok prøve at samle emails op på sådan noget som det her. Du har en klart defineret gruppe (studerende 18-30) og den viden er jo guld værd hvis du ville sende dem emails med gode tilbud.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Tak for jeres svar. De var særdeles brugbare. Gør jeg annoncerne relevante via Keywords, eller hvad?

Interessant indlæg og forklaring du skriver, Erik. Og jeg vil give dig ret i dit udsagn. Selve reklamerne er helst ikke noget som må gå ud over brugervenligheden, for det er trodsalt kvaliteten der er vigtigst, og er lidt træt af sider der er bombaderet med reklamer - men vil nok indsætte dem i artiklerne. Jeg vil nok også indsætte dem i forum, for der kan reklamerne måske også være mere relevante for brugeren - da han har et spørgsmål han skal stille, og hvis en af reklamer giver ham det svar, vil han trykke på den.

Men igen, mange tak for jeres svar! :)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)