Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætterskatten - don't invest in Denmark

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Selvfølgelig skal vi informere og stå sammen. Men alle politikere og embedsmænd for den sags skyld kender allerede problematikken omkring iværksætter-skatten - men de er kort fortalt kolde i røven. Embedsmændene er ligeglade fordi ingen af dem har nogen interesse for iværksætteri, og politikerne er ligeglade fordi det ikke er stemmer i det. Så er der flere stemmer i at love bedre mobildækning til hr og Fru Jensen, som eksempelvis Ole Sohn har været ude at love i dag.

mvh

Nicolaj

 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Må ærligt indrømme at det her er sund hjernenæring :). Er fandme fedt at se en sund debat omkring noget så vigtigt som iværksætteri, som de fleste af os er på Amino omkring :).

Fedt!

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok man bliver ramt af "iværksætter" skat om man har under 10 % ejerandel når man trækker sig ud
Løsningen er så at man har 11 % ejer andel.
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg har forstået, så er iværksætter skatten på vejen til at blive afskaffet.

http://www.google.dk/#sclient=psy-ab&hl=da&source=hp&q=afskaffelse+af+iv%C3%A6rks%C3%A6tterskatten&pbx=1&oq=afskaffelse+af+iv%C3%A6rks%C3%A6tterskatten&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=3&gs_upl=975l15034l0l15333l51l35l8l8l10l0l435l3059l30.2.1.0.1l51l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=85d0ce25e34bb578&biw=986&bih=443

Alt kreditten for en afskaffelse, kan dog ikke tilskrive den nye regeringen, jeg så en 1. behandling til afskaffelsen allerede under den forrige regering.

Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten

Jeg ved, dit indlæg er lidt "over dato", men den rammer godt. Og jeg er ked af at sige, at det specielt er de første 3 punkter, der bekymrer mig. Vi er som danskere så forkælede, at man tror/synes, at det er en rettighed at have job - og i velordnede forhold. Og at man kan tillade sig at sige "Nej tak" til et et job, fordi det ikke er ønskejobbet.

Imellem dig og mig - så fik jeg luft :):)

Vh BeritD 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)