Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop / funktionalitet og design

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Meget fin shop, vil jeg mene.
Kan dog ikke lide den gule farve, der pludselig kommer ind i det hele, den irritere mine øjne og den fanger mere min opmærksomhed end det I i virkeligheden gerne vil sælge.

Alt i alt, en fin side.

/Daniel :-)

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Jeg vil som minimum have dankort, mastercard og visa kort.

og ja som alternativ så betal de 3,4 % (som jeg tror det er) per transaktion med paypal. Så slipper du for de 3500 kr i oprettelses gebyr hos nets og 1000 kr årligt.

ellers kan du også tjekke hvad swedbank og euroline tager for at du kan betale med internationale kort :) 

mvh.

oliver

OP Road 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ewire tager imod alle kortene, alle mine kunder bruger dem som snart. Da det kun koster 400 kroner i oprettelse, som trækkes fra din første omsætning. Deres procent sats er dog lidt højere end PBS. Men det har også sine fordele. Der er ingen godkendelses process og MasterCard udbetalinger efter kun en uge. Har et tæt samarbejde med ewire og kan kun anbefale dem.

Har du brug for et billigt hjemmeside design eller webshop produktion.

Fra Borup
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 30
Fra  Glade Rollinger Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville i hvertfald give muligheden for bl.a. mastercard. En stor del af vores transaktioner på www.gladerollinger.dk som jo er lidt i samme boldgade angående kundegruppe er med Mastercard. Tror mange godt kan lide muligheden for at skubbe betalingen lidt ud i fremtiden…

Interactive designer - see my portfolio at www.iamnikander.com

Fra Zellert.com
Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 27
Fra  BrandAvenue ApS Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder til jeg skal revudere og få en MasterCard osv. løsning.
Tak for al konstruktive feedback, so far! Men hvis siden er så godt bygget - kan nogen så evt give en vurdering på hvorfor ingen vælger at gå til kassen med et indkøb? Siden har haft knap et par tusind besøg den sidste uge, uden resultat.

Zellert.com - OneShopping.dk - CondorKids.dk

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Siig:
Men hvis siden er så godt bygget - kan nogen så evt give en vurdering på hvorfor ingen vælger at gå til kassen med et indkøb

Ingen idé om det jeg siger nu er rigtigt - men måske fordi "mange" af jeres produkter er forholdsvis dyre, og man ikke bare lige ligger 1-2000 kr uden lige at tænke sig lidt om :) Det kunne være et bud på hvorfor nogle er smuttet.

Et andet er at du nok også skal tænke på, at 150-200 besøg er kommet herinde fra, hvis ikke mere.

Resten kan jeg ikke forklare, og tør næsten ikke komme med et bud :)

Oliver
OP Road 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)