Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en partner - ingen udgifter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Go’ formiddag!

Jeg har 4 domainer i min besiddelse, og lysten til at drive dem, og føre dem til succes er der også. Men jeg er desværre gået lidt død i det, og har ikke så mange ideer, som jeg har haft til siderne, så lysten forsvinder lidt efter lidt. Det er en skam, for jeg ser meget potentiale i siderne.

Hvad leder jeg efter?

Jeg leder efter en partner til siderne. Det er en blanding af forskellige sider, inden for helt forskellige brancher. Derfor er der en rimelig god chance for, at der er en af siderne, som du synes om.

Hvad skal partneren kunne?

Om du er ung eller erfaren har ingen betydning. Du skal blot kunne bidrage med noget. Om det er design, programmering eller blot ideer eller tekstforfatning spiller heller ikke den store rolle. Hvis blot du har lysten til at føre en af siderne videre sammen med mig, så kontakt mig endelig.

Hvad får du ud af det?

Her er jeg meget fleksibel. Jeg får aldrig nogen af siderne særlig langt alene, så derfor er jeg meget villig til at forhandle. Skriv blot, hvad du synes er fair, og hvad du kan.

 

Skriv en privat besked, for mere information om siderne. Skriv lidt om dig selv, og hvorfor jeg skal vælge netop dig som partner.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

1. Dit navn lugter langt væk af useriøsitet :)

2. Du har ingen idéer, du søger en som skal udforme dem for dig?.

3. Hele indlægget virker meget plat :).

Hav en forsat god dag.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad hedder siderne?

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder lidt som om du kan bruge hvem som helst, jeg forstår heller ikke hvad det er for en slags projekter du vil have gang i. Du skal nok uddybe det lidt for at få lidt henvendelser.

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:

1. Dit navn lugter langt væk af useriøsitet :)

2. Du har ingen idéer, du søger en som skal udforme dem for dig?.

3. Hele indlægget virker meget plat :)

1. Nu har jeg en anden bruger her på Amino, og er rimelig aktiv herinde. Jeg har valgt at bruge en ny bruger, til at finde en partner..

2. Jeg har skam mange ideer. Men det skader aldrig, at have en partner, som kan bidrage med ideer og andre synsvinkler på et projekt.

3. Det er så din mening ;) Jeg kommer rundt om det vigtigste, og resten tager jeg gerne over PB.

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hobir:

hvad hedder siderne?

Dette vil jeg gerne komme ind på i en PB.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)