Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tape med tryk! LOGO

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers tjek dette tilbud fra Pack2, som lige røg i min mailboks. Ejeren fra Pack2 er også herinde :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Fra  PO Anlæg og Vedligeholdelse Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere anbefalet Albe Emballage til levering af tape med logo, men siger det lige igen:) Prøv at tjekke dem ud her http://www.albeemballage.dk/Produkter/Tape-med-tryk.html der er rigtig god service og de er super flinke til at hjælpe os, som normalt ikke lige beskæftiger sig med sådanne ting.

Vi har fået lavet logotape til rigtig gode priser også selvom vi ikke bruger så meget af gangen.

God weekend!

Mange hilsener Anlægsgartner PO Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

PO Anlæg og Vedligeholdelse:

Jeg har tidligere anbefalet Albe Emballage til levering af tape med logo, men siger det lige igen:) Prøv at tjekke dem ud her http://www.albeemballage.dk/Produkter/Tape-med-tryk.html der er rigtig god service og de er super flinke til at hjælpe os, som normalt ikke lige beskæftiger sig med sådanne ting.

Vi har fået lavet logotape til rigtig gode priser også selvom vi ikke bruger så meget af gangen.

God weekend!

Mange hilsener Anlægsgartner PO Smile

Kunne du evt. komme med pris/kvalitetets-eksempler?

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige gøre opmærsom på at processen blev fremskudt efter firmaet nok læste denne tråd.. Så tapen er i tryk og flot det bliver den fandme.....

Takker for alle de gode tilbud der er.. 

Jeg ramte ca. 2000+ moms for 72 ruller i 2 farver. 40mmx500mm..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Vodskov
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ..
Jeg kan muligvis hjælpe dig med problemet , hvis ikke du allerede har fået det ..

Jeg bruger selv et kinesisk firma til at lave tape med logo på , hvis du skriver en pb med mål og størrelse så kan jeg være behjælpelig .. Alle farer og størrelser kan laves , samt æøå .. Priserne er meget billigere end i dk ..











Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan måske gør det billiger for 72 ruller
Kontakt mig via gb

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle jer som har behov for Tape med logo, I er velkomne til at kontakte os. Vores kontakt info finder I på www.ditlogo.dk

Vi har ULTRA skarpe priser på tape !

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)