Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valentins dag og mange er skuffede, men har du husket blomsten?

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten (tumulten):

Neeeeej-da:
opreklameret fis..... man kan da ikke undgå at vide når det er valentins dag, sådan som de reklamere med det...

Jo man kan hvis man ikke går op i det, jeg viste det først da min bedre halvdel spurgte om jeg vidste hvad dag det var og nej jeg fik ikke blomster eller anden gave. Lad de unge gå op i Valentins dag. Jeg elsker en blomst i utide, men er ikke klar over hvad trådstarter snakker omSurprise

 

Jeg går ikke op i det, og har alligevel fattet at det er i dag??..... Og hvis man endeligt skulle glemme det, ville man jo blive mindet om det 59 gange på en dag..

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg ved viste det ikke og et er sikkert mange mænd arbejder meget og de glemmer dagen , men samværet med hende man elsker er også vigtigere end blomster så jeg mener det ikke gør så meget den dag kommer manden til at glemme

Ja Mikael du er for meget på Amino.

Du skal vist have fat en virkelig god terapeut, ? så ved jeg ikke, om det skal være en "singleterapeut"  eller parterapeut ? Wink

Du har vel visse fradragsmuliheder? så det vel også kan komme dit erhverv tilgode. De er vel også skuffede, hvis de ikke bliver belønnet og påskønnet ?

Og vi mænd har andre goder end blomster.

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da. Tror det er et spørgsmål om at lukke de ting ude som ikke betyder noget for enSmile

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten (tumulten):
Neeeeej-da. Tror det er et spørgsmål om at lukke de ting ude som ikke betyder noget for enSmile

Så "vi" går ud af tråden og glemmer den har været der ?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Kirsten (tumulten):
Neeeeej-da. Tror det er et spørgsmål om at lukke de ting ude som ikke betyder noget for enSmile

Så "vi" går ud af tråden og glemmer den har været der ?

God ide Yes Inden "vi" skal have fat i en terapeut [:)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Kirsten (tumulten):

Neeeeej-da:
opreklameret fis..... man kan da ikke undgå at vide når det er valentins dag, sådan som de reklamere med det...

Jo man kan hvis man ikke går op i det, jeg viste det først da min bedre halvdel spurgte om jeg vidste hvad dag det var og nej jeg fik ikke blomster eller anden gave. Lad de unge gå op i Valentins dag. Jeg elsker en blomst i utide, men er ikke klar over hvad trådstarter snakker omSurprise

 

Jeg går ikke op i det, og har alligevel fattet at det er i dag??..... Og hvis man endeligt skulle glemme det, ville man jo blive mindet om det 59 gange på en dag..

hvem vil lige minde dig om det vis du gift med en travl hårdt arbejde kvinde i erhvervs livet der arbejder 14 timer om dagen og manden måske det samme de har råd til alt luksus hus med det hele med et sikkert deres travle hverdag og de møder dagen lang og de køre ej buser eller tog og ser det reklame og de vil ikke altid have tid til at se de tv reklamer de få der er

flere iværksætter et er sikkert flere har glemt denne her Valentins dag med blomster og de har ej opdaget det da de arbejder konstant mod sit livs projekt og der er fokus meget det lykkes sit iværksættere projekt så derved på en måde relevant indlæg da vi er iværksættere og har meget at lave

jeg har dog fattet , med de debatindlæg lavet før , du køre et andet liv og det er ikke kun lige 100% på en iværksættere drøm der arbejdes på dag og nat,så er vi alle forskellige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Mikael christiansen:
jeg ved viste det ikke og et er sikkert mange mænd arbejder meget og de glemmer dagen , men samværet med hende man elsker er også vigtigere end blomster så jeg mener det ikke gør så meget den dag kommer manden til at glemme

Ja Mikael du er for meget på Amino.

Du skal vist have fat en virkelig god terapeut, ? så ved jeg ikke, om det skal være en "singleterapeut"  eller parterapeut ? Wink

Du har vel visse fradragsmuliheder? så det vel også kan komme dit erhverv tilgode. De er vel også skuffede, hvis de ikke bliver belønnet og påskønnet ?

Og vi mænd har andre goder end blomster.

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

 

jeg må erkende jeg er mange steder men ej er dette sted kun amino.dk jeg har  jo et liv og google siger jeg er næsten en million steder med søgning på mit navn og det er ej mere end 10 der heder i dk og alt der dukker er mit navn

jeg heder mikael med k og 99,9% heder mit navn med c

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Neeeeej-da:

Kirsten (tumulten):

Neeeeej-da:
opreklameret fis..... man kan da ikke undgå at vide når det er valentins dag, sådan som de reklamere med det...

Jo man kan hvis man ikke går op i det, jeg viste det først da min bedre halvdel spurgte om jeg vidste hvad dag det var og nej jeg fik ikke blomster eller anden gave. Lad de unge gå op i Valentins dag. Jeg elsker en blomst i utide, men er ikke klar over hvad trådstarter snakker omSurprise

 

Jeg går ikke op i det, og har alligevel fattet at det er i dag??..... Og hvis man endeligt skulle glemme det, ville man jo blive mindet om det 59 gange på en dag..

hvem vil lige minde dig om det vis du gift med en travl hårdt arbejde kvinde i erhvervs livet der arbejder 14 timer om dagen og manden måske det samme de har råd til alt luksus hus med det hele med et sikkert deres travle hverdag og de møder dagen lang og de køre ej buser eller tog og ser det reklame og de vil ikke altid have tid til at se de tv reklamer de få der er

flere iværksætter et er sikkert flere har glemt denne her Valentins dag med blomster og de har ej opdaget det da de arbejder konstant mod sit livs projekt og der er fokus meget det lykkes sit iværksættere projekt så derved på en måde relevant indlæg da vi er iværksættere og har meget at lave

jeg har dog fattet , med de debatindlæg lavet før , du køre et andet liv og det er ikke kun lige 100% på en iværksættere drøm der arbejdes på dag og nat,så er vi alle forskellige

 

Selvfølgelig kan man glemme det,men tvivler på mange gør det..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Kirsten (tumulten):
Neeeeej-da. Tror det er et spørgsmål om at lukke de ting ude som ikke betyder noget for enSmile

Så "vi" går ud af tråden og glemmer den har været der ?

 man har som iværksættere et budskab man gerne vil videre formidle man er jo iværksættere

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

Neeeeej-da:

Kirsten (tumulten):

Neeeeej-da:
opreklameret fis..... man kan da ikke undgå at vide når det er valentins dag, sådan som de reklamere med det...

Jo man kan hvis man ikke går op i det, jeg viste det først da min bedre halvdel spurgte om jeg vidste hvad dag det var og nej jeg fik ikke blomster eller anden gave. Lad de unge gå op i Valentins dag. Jeg elsker en blomst i utide, men er ikke klar over hvad trådstarter snakker omSurprise

 

Jeg går ikke op i det, og har alligevel fattet at det er i dag??..... Og hvis man endeligt skulle glemme det, ville man jo blive mindet om det 59 gange på en dag..

hvem vil lige minde dig om det vis du gift med en travl hårdt arbejde kvinde i erhvervs livet der arbejder 14 timer om dagen og manden måske det samme de har råd til alt luksus hus med det hele med et sikkert deres travle hverdag og de møder dagen lang og de køre ej buser eller tog og ser det reklame og de vil ikke altid have tid til at se de tv reklamer de få der er

flere iværksætter et er sikkert flere har glemt denne her Valentins dag med blomster og de har ej opdaget det da de arbejder konstant mod sit livs projekt og der er fokus meget det lykkes sit iværksættere projekt så derved på en måde relevant indlæg da vi er iværksættere og har meget at lave

jeg har dog fattet , med de debatindlæg lavet før , du køre et andet liv og det er ikke kun lige 100% på en iværksættere drøm der arbejdes på dag og nat,så er vi alle forskellige

 

Selvfølgelig kan man glemme det,men tvivler på mange gør det..

 

vis man er iværksættere og arbejder meget og mange iværksættere knokler løs på deres projekt så fokus ligger et andet sted og det er meget mod ens iværksættere ide lykkes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)