Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af online lokalavis ?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Vi er på mange måder dybt afhængige af vores lokale kilder. Fredag var jeg til to biluheld, og begge to fik vi af vide af lokale kilder, der havde set det.

Ja det tænker jeg også at man skal opbygge kilder, der ligger meget arbejde foran. 

Hvad egentlig med at låne artikler fra andre, eks engelske medier hvis der er noget spændende om pottemuld. Er det noget i gør/man må gøre, eller tager i kun lokalhistorier. 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For et år siden lavede jeg den lokale netavis syddjurs.nu - og netop nu er jeg ved at lancere norddjurs.nu og en lokal online erhvervssektion - så jeg kan med garanti svare på rigtig mange af dine spørgsmål - men måske det er lettere, hvis klarer den over skype-chat? min mail er info@syddjurs.nu 

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:
For et år siden lavede jeg den lokale netavis syddjurs.nu - og netop nu er jeg ved at lancere norddjurs.nu og en lokal online erhvervssektion - så jeg kan med garanti svare på rigtig mange af dine spørgsmål - men måske det er lettere, hvis klarer den over skype-chat? min mail er info@syddjurs.nu 

Det er jeg meget interesseret i. Sender dig en mail. 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen :)

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten schmidt:

Ja det er selvf rigtig. Synes bare de theames man kan ser meget amerikanske ud. 

Men kan da prøve at skrive til noget der laver hjemmesider, for aner intet om det. 

Du kan få din hjemmeside til at fremstå præcis som du vil have den til i wordpress - der er bogstaveligt talt meget få grænser.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil klart anbefale dig Drupal CMS , hvis du vil lave et seriøst nyhedssite som også kan vokse uden begrænsninger i fremtiden. Version2.dk og sporten.dk bruger bl.a. Drupal. Systemet er open source.
Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Dino:
Jeg vil klart anbefale dig Drupal CMS , hvis du vil lave et seriøst nyhedssite som også kan vokse uden begrænsninger i fremtiden. Version2.dk og sporten.dk bruger bl.a. Drupal. Systemet er open source.

Mange tak, det vil jeg da tage til eftertanke. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten schmidt:
Hvad egentlig med at låne artikler fra andre, eks engelske medier hvis der er noget spændende om pottemuld. Er det noget i gør/man må gøre, eller tager i kun lokalhistorier. 

 

Vi er 100 % lokale - og tager kun lokale historier. Dem er der også masser af, både store og små. I den trykte udgave på motorsiderne og boligsiderne kommer der tit noget ikke lokalt på. Men de artikler kommer ikke på vores netavis.

Jeg kan se, når jeg kommer rundt i landet, at der på mange lokalaviser kun er en enkelt journalist, men så synes jeg altså det bliver svært at følge med hele vejen rundt. Både i de små og store sager, og især i det politiske spil, hvor der foregår rigtig meget, når man følger ordentligt med.

Mange hilsner

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep jeg vil også klart anbefale Drupal til denne formål. Langt de fleste seriøse nyhedmedier bruger Drupal til deres netløsninger.

Jeg laver selv Drupal webløsninger til lokale ugeaviser, bl.a. www.brandebladet.dk og www.galtenfolkeblad.dk, og og et par stykker mere er på vej, og jeg er ikke i tvivl om at det er den rigtig vej at gå.

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du ønsker mere info om mulighederne.

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Styrbæk:
Du er velkommen til at kontakte mig hvis du ønsker mere info om mulighederne.

Skriver lige en PM så. 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)