Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søde sager under solen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Om et par måneder er solen forhåbentlig over os igen, og dermed er der selvfølgelig mange mennesker på stranden.

Jeg har nu søgt og søgt efter emnet her på siden, men det eneste jeg har fundet frem til er salg af øl og spiritus på stranden. Men intet om det jeg gerne vil beskæftige mig med. Dermed grunden til indlægget.

Jeg vil gerne fodre de solbrune gæster med sodavand og chips, i modsætning til spiritus, da der dermed skal en spiritusbevilling til. Men vil det kunne lade sig gøre at købe chips og sodavand i Metro eksempelvis, og så ellers sælge ud af det på landets strande? 

Det er dybest set det mit spørgsmål går ud på Skype-Wink

De gladeste hilsner,

Sander

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige gøre en eventuel natteravn opmærksom på spørgsmålet Skype-Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:
Men vil det kunne lade sig gøre at købe chips og sodavand i Metro eksempelvis, og så ellers sælge ud af det på landets strande? 

Ja - men udfordringen bliver at få tilladelse til salg på stranden, fødevareregion mv.

/Henrik

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sander

Natteravne er vi vel ikke endnu :)

Men, nej du kan ikke bare sælge - ihvertfald ikke uden en tilladelse.

Hvem tilladelsen skal komme fra mener jeg afhænger af området.

Det kan være politivedtægten, eller dem der ejer strandområdet - hvis det er privat.

Indkøb i Metro, vil være det mindste problem.

Da det er fødevarer, kan du også ryge ind i fødevarestyrelsen - den er jeg lidt usikker på, men det er nemt at kontakte dem og høre.

Der er forskellige undtagelser hvis man holder sig under x antal gange om året....   Men som sagt - det kan du checke hos fødevarestyrelsen.

Og ps. Når du får godt gang i det - så tag lige og sælge lidt slik med for mig også :)

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Men er det egentlig bare en godkendelse fra enten politiet eller kommunen, og så eventuelt en snak med fødevarestyrelsen? Og så burde det være det? Skype-Wink

Det skader da i hvert fald ikke noget at forhøre sig hos de forskellige parter.

Angående Metro parten, skal man så ikke blot have et CVR-nr, og så burde man kunne handle ind der? Skype-Wink

- Og ja Jesper, det må vi lige finde ud af Skype-Wink

Bedste hilsner,

Sander

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)