Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger: programmør/udvikler til Android evt. iOS

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har en idé til noget app-værk som jeg vældig godt kunne tænke mig at få prøvet af i praksis. Jeg søger derfor en dygtig programmør, der kan se samme muligheder i idéen som jeg og vil gå ind i det med et 50/50 patnerskab.

Håbet er selvfølgelig at kunne tjene nogle skejser på det.

Idéen strækker sig over at kunne udvikle noget, der kan betjenes som en webløsning med apps i både Android og App-store til opbakning af ídéen.

Jeg fortæller utrolig gerne mere om det, hvis d kunne være interesseret i at høre mere!

En person nær Roskilde-området er at foretrække, så vi kan mødes personligt, skulle vi få et samarbejde op at køre, men det er absolut ikk et must.

Lad mig høre fra jer derude!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Du skal bare være klar over at det er de færreste udviklere der stiller sig til tilfreds med at modtage 50% af en idé hvor de skal lave alt arbejde (teoretisk set gratis).

Det gælder meget ofte om at man kommer med nogle kontanter for at få en programmør til at lave en app eller at du har nogle relevante kompetencer sammen med din idé.

Fra Jyllinge
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm ok ... well, jeg må jo se, hvor heldig jer er.

Udover virksomhedsstyring, økonomistyring og alle de andre administrative kompetencer, som oprettelsen af en virksomhed kræver, så er det korrekt, at så har jeg ingen kompetencer.

Jeg kan godt se, at det påhviler programmøren et stort stykke arbejde i starten. Men når først det er gjort, så ligger der jo også et stort stykke arbejde i administration og udbredelse af produktet. Det havde jeg en forestilling om, at jeg skulle stå for, så ikke en given programmør skulle bekymre sig om andet en den indledningsvise programmering og derefter opdateringer og rettelser.

Efterfølgende står jeg for den komplette drift, så en eventuelt programmør ikke skal beskæftige sig med andet end at kræve penge ind  ;o)

Så mit håb hviler jo - øjensynligvis - på, at man kan indgå i et gensidigt partnerskab.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Ravnsbjerg Byriel:
Jeg kan godt se, at det påhviler programmøren et stort stykke arbejde i starten. Men når først det er gjort, så ligger der jo også et stort stykke arbejde i administration og udbredelse af produktet.

Men hvad nu hvis du kan se at der ikke er den omsætning som du ønsker og så vælger at lukke det ned? Så har programmøren brugt x antal timer på at lave noget der ikke er i drift.

Indse at de gode folk får du ikke til at arbejde "gratis" mod at få %'er i en virksomhed - med mindre at de

1) Kan se den virkelig gode ide

2) Har på kistebunden så de ikke skal bekymre sig om indtægter

Hvordan skal en programmør kunne betale mad og husleje med %'er? Jeg ved at min boligforening vil grine hvis jeg kom og tilbød dem %'er af en opgave.

Fra Jyllinge
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo bevarres! Synes måske ikke der er nogen grund til at blive spydig!

Mit indlæg er lagt op på forudsætning om, at der måske sidder nogle personer (i dette tilfælde programmører) derude, som kunne se det sjove i at "lege" med det her ved siden af deres faste job. Fuldkommen ligesom jeg gør!

Jeg kan ikke garantere noget som helst andet, end at jeg synes det er en god idé. En idé som jeg potentielt ser en del indtjening i. En idé som jeg gerne vil lufte for kyndige personer, der kan hjælpe med at bringe den til veje og dermed få en - forhåbentlig - god bid af kagen!

Jeg er udmærket klar over, at det jeg tilbyder vil være et sats for hvem der end måtte vælge at lægge kræfter i det. Og jeg kan ikke garantere noge som helst form for indtjening, men jeg kan kun håbe!

Og hvis det ikke er nok for spirrende iværksættere, så er det jo bare sådan det er! Jeg har ikke nogen stor forretning, hvorfra jeg kan drage pengene. Jeg har ikke en fed bankbog som kan finansiere gildet. Jeg står ligesom de fleste andre drømmende lønmodtagere, der gerne vil i gang, med regninger, terminer, kone og børn der alle skal brødfødes. Jeg er en helt almindelig person, der arbejder i den finansielle verden, men som har nogle idéer jeg gerne ville forsøge at søsætte ud i livet.

Og hvis ikke en lille ny iværksætter skal starte ét eller andet sted, så ved jeg da virkelig ikke?

Jeg skal ikke kunne sige, hvad der får din boligforening til at grine, men mit indlæg er en udrækning til andre håbefulde personer, der synes det kunne være sjovt at forsøge og tjene nogle penge, men med en indsats til start, der kan vise sig at være spildt! Personer som er klar til at tage den chance! Er det ikke også hvad iværksætteri bl.a. handler om?

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

dette skal ikke misforstås som en spydig kommentar, men når du nu selv nævner "tage chancer" - har du så ikke en bil du kan sælge, eller et hus du kan låne i?

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Ravnsbjerg Byriel:
Og hvis ikke en lille ny iværksætter skal starte ét eller andet sted, så ved jeg da virkelig ikke?

Andre iværksættere sparer op eller sælger noget de har af værdi for eks. at få lavet en hjemmeside eller program eller andet.

Hvad hvis du skulle importere produkter og sælge dem? Vil du så også bede leverandøren om at give dig dem mod at han måske kan få penge for dem hvis du får dem solgt?

Ideer er intet værd idag.. de er kun noget værd hvis de er ført ud i livet. 

Hvis vi antager at det vil koste dig 50.000 at få en programmør til at lave det du skal have lavet så se på det som at hvis du betaler ham for at lave det så scorer du hele kagen selv.

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag de tre banditter oa. med et gram salt. Det er ikke alt her i verden der skal betales summer for. Jeg vil dog holde med dem så langt, at:

1) software er DYRT.

2) opfindere som stiller med kontanter har større chancer for succes.

PM mig hvad du 'tør' dele - jeg lover på den anden side intet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)