Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til ny kategori:

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har netop haft en postitiv oplevelse med en kontakt jeg har fået her gennem Amino, og det ser ud til at der er flere gode oplevelser på vej.

Jeg synes det vil være relevant med en kategori hvor vi fortæller hinanden om succesoplevelser med forretningspartnere. Det kan både være som kunde og som leverandør.

Jeg ser Amino som et samlingssted for virksomheder indenfor mange brancher. Derved er Amino også et oplagt sted hvor virksomheder møder hinanden. Vi har på det seneste hørt forskellige negatiev historier om Amino-medlemmer der enten ikke har betalt, eller ikke har leveret varen. Hvorfor ikke begynde at fokusere på postivite historier som gode oplevelser, hvor servicen måske var ektra god, prisen utrolig lav,  eller andet.

Kort og godt kunne jeg godt tænke mig et sted hvor vi kan anbefale hinanden, da jeg tror det vil gøre det lettere at finde passende leverandører.

 

Kom med jeres feedback på min ide.

 

Hilsen Morten

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror Thorborg plejer at sige at hvis du kan finde nok tråde til en kategori opretter han den gerne.

Jeg vil dog egentlig mene at jantetæskeren også ville være godt til netop det formål du beskriver.

Forresten stort tillykke med din nye kontakt.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)