Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af El-cigarret virksomhed - kan nogle af jer hjælpe 2 nybegyndere med de praktiske ting? :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, mit navn er Jonas. Jeg har det sidste år tjent en god del penge med "affiliate marketing" men mig og en kammerat kunne godt tænke os at starte en el-cigarret handel. Vi har nu arbejdet et godt stykke tid og har efter vores mening lagt en god forretningsplan. MEN da ingen af os har nogen som helst erfaring med opstart af en virksomhed ville vi være evigt taknemlige hvis nogle af jer Amino'er kunne hjælpe os :)

Vi har fået en rigtig god pris på el-cigaretter ved en kinesisk producent. Men har i nogen ide om hvad man skal betale i told og afgifter når vi får sendt produkterne?

Og hvordan med cvr nummer hvordan skaffer vi det? og er der nogle krav for at registrere sit firma?

Og hvad skal vi oprette det som? enkeltmand eller interesse selskab?

Det kan godt være jeg har glemt noget her, men skriv venligst hvis der er nogle flere ting vi skal være opmærksomme på!

Mange tak!

- Jonas Bech.

Fra Randers
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Bitfabrikken.dk / Freelance Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var selv ved at starte en lignende forretning, men vores kære regering har gjort det forbudt at handle med essenser med nikotin i. Så jeg droppede det. Vil bare lige være sikker på I har overvejet det, inden I gør for meget ud af det :)

Dan Kronholm, Bitfabrikken - udvikling af spil, apps og web-ting.

Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jeg godt klar over. MEN man kunne evt. henvise til en anden udenlandsk side for nicotin holdigt e-liquid men så bare sælge det nicotin fri til dem i danmark når de feks. køber et start sæt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)