Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til mulige kunder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Møgeltønder
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 12
Fra  GlassMonkey Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Vi er 3 drenge, som lige har startet en virksomhed, som tilbyder at lave reklamefilm, informationsfilm og lign.

Vi arbejder stadig på vores website: http://www.glassmonkey.dk.

Vores "hovedkontor" ligger i Møgeltønder, Sønderjylland.

Vi tænker selvfølgelig over, hvordan vi skal komme i kontakt med kunderne. Lige nu, er der selvfølgelig ingen der kender os. Har i nogle gode råd til, hvordan vi kan komme i kontakt med de her kunder.

Vi tænker selv over, at ringe rundt, men det virker også lidt underligt, da folk ikke kender os - Og må man det?

Vi glæder os til at høre fra jer.

Med venlig hilsen
GlassMonkey

Tue Lunding
René Lunding
Nichlas Boysen 

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

1: Find ud af hvilken specifik målgruppe I henvender jer til.

2: Find ud af hvem det er I skal have fat i indenfor jeres specifikke målgruppe

3: Kanvas. Sæt et mål der kunne hedde at ringe til 75 virksomheder på en dag.

Kunderne lærre jer ikke at kende med mindre I stiller jer op og siger "hej her er jeg og nu skal I høre hvorfor det er mig der skal løse jeres problem, og hvorfor det er en supergod fordel for jer"

 

Held og lykke!

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 12
Fra  GlassMonkey Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne Deppe:

1: Find ud af hvilken specifik målgruppe I henvender jer til.

2: Find ud af hvem det er I skal have fat i indenfor jeres specifikke målgruppe

3: Kanvas. Sæt et mål der kunne hedde at ringe til 75 virksomheder på en dag.

Kunderne lærre jer ikke at kende med mindre I stiller jer op og siger "hej her er jeg og nu skal I høre hvorfor det er mig der skal løse jeres problem, og hvorfor det er en supergod fordel for jer"

 

Held og lykke!

Tak for svaret :)

Kan vi også tillade os at ringe til virksomheder, som ikke har skiltet med at de søger det vi tilbyder? 

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig kan i det.

De ved jo heller ikke altid de ved hvilke løsninger der er derude på de udfordringer de har.

Der er ingen grund til at sige at i er "nye på markedet" men bare at i har den rigtige løsning.

Fra København
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GlassMonkey

Det lyder som et meget spændende projekt I har gang i. Jeg har for nylig selv stået i samme situation, at jeg skulle til at bygge et forretningsområde op, og det er et langt, sejt træk. Det er kun at blive ved og ved og ved og ved.

Hvis I har behov for at tale med én om det, så send mig en PM. Samme finder anvendelse, når I skal til at lave de første kontrakter med klienter - så kan jeg være behjælpelig også.

Mvh

Jørgen

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig kan I det.

I skal lægge Hr. Forsigtigper fra jer og finde jeres indre superhelte frem. Fortæl hvilke løsninger I tilbyder og hvorfor det er en fordel at benytte sig af jeres services.

Et lille fif: Find jeres "nej-gennemsnit". Hvor mange "nej'er" skal I have før I får et ja.

Tænk på det på denne måde. En telfonsælger ved godt at han ikke får ja hver gang han ringer en kunde op, men han har regnet ud at han faktisk tjener penge på hvert eneste nej han får.

Sælgeren ringer til 25 virksomheder. 24 virksomheder siger nej, men den sidste siger ja, og sælgeren får en ordre på 25.000 kroner. I princippet har han tjent 1000 kroner pr nej han har fået.

Så I skal sætte jer et mindsæt der hedder at et "nej" faktisk er godt. For hvert nej I får jer har I rykket jer tættere på jeres ja.

Øv jeres salgstale med hinanden, det kan være en god ide lige at have prøvet denn af. Og så er det bare igang. køb noget cola og print lister med telefonnumre ud, så skal I nok få lavet nogle gode salg.

 

Held og lykke!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)