Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige høretefoner - er der et marked?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Er der et marked for online salg af billige høretefoner til mobiler?

Hvis du kunne få et relativt billigt Apple headset eller et endnu billigere headset fra et andet mærke. Hvilket ville du være mest interesseret i?

Glæder mig til at høre jeres tanker!
Casper

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Min HTC har en "kina model" der har kostet mig 12 kroner. Kunne aldrig drømme om at købe et rigtigt HTC headset til 100 kroner (koster vidst nok kun 75, men alligevel) - simpelthen for meget når det kan det samme. Så som jeg ser det, så ja. Der er et marked. Hvor stort det så er, ved jeg ikke.

Havde det været billige headset m. mic til computeren, så ville du have en kunde her med det samme.

Måske du skal starte en hel forretning kun med headsets :D

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et stort og ret fyldt marked :)

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim
Mange tak for dit svar. :)
Personligt gider jeg heller ikke betale for meget for et headset. Og jeg synes de hurtigt kan gå i stykker. Så jeg tænkte lidt, at der var et marked, hvis man kunne skaffe dem billigt. :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Nybroe:
Personligt gider jeg heller ikke betale for meget for et headset. Og jeg synes de hurtigt kan gå i stykker.

Der kan være en sammenhæng mellem de ting :o) Jeg bruger selv et headset til 600 kr. til min iPhone. Og selvom jeg ikke behandler det særligt pænt, har jeg absolut ingen problemer med det. Det har indtil videre holdt i næsten et år, uden problemer af nogen art. Og det ser ud til at holde længe endnu.

Men det var et sidespor.

Der er helt sikkert et marked for alt hvad der er billigt. Også høretelefoner. Eller måske især høretelefoner.

Så du skal bare give den gas.

Og med hensyn til spørgsmålet i dit åbningsindlæg: Ingen af dem. Jeg betaler hellere noget mere, for at få en ordentlig kvalitet. Men heldigvis er det langt fra alle, der har samme indstilling som mig :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville personligt ikke købe et billigt headset.. Lyden er også derefter!

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres svar!

Nu brainstormer jeg bare.
Lad os sige at et udemærket headset med fjernkrontrol og mic kan købes i en fysisk butik for 300,-
Jeg sælger over nettet det samme headset også for 300,- men med fri fragt og leveringstid inden for tre dage.
Vil det overhoved være attraktivt eller skal prisen være billigere end i butikkerne, før forbrugeren overhoved gider skænke det en tanke?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Nybroe:

Mange tak for alle jeres svar!

Nu brainstormer jeg bare.
Lad os sige at et udemærket headset med fjernkrontrol og mic kan købes i en fysisk butik for 300,-
Jeg sælger over nettet det samme headset også for 300,- men med fri fragt og leveringstid inden for tre dage.
Vil det overhoved være attraktivt eller skal prisen være billigere end i butikkerne, før forbrugeren overhoved gider skænke det en tanke?

Jeg ville købe på nettet når prisen alligevel er den samme.  Men vil da helst spare lidt på det også :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Nybroe:

Mange tak for alle jeres svar!

Nu brainstormer jeg bare.
Lad os sige at et udemærket headset med fjernkrontrol og mic kan købes i en fysisk butik for 300,-
Jeg sælger over nettet det samme headset også for 300,- men med fri fragt og leveringstid inden for tre dage.
Vil det overhoved være attraktivt eller skal prisen være billigere end i butikkerne, før forbrugeren overhoved gider skænke det en tanke?

 

Må jeg foreslå, at du kigger på konkurrenterne - Tager du eksempelvis et Kina Apple Headset, så kan du få det virkelig billigt.. Under 100 kroner mange steder.

Nu er jeg ikke klar over, hvilke headset du tænker på, men særligt Iphone headset er presset langt ned i pris.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BBmassage

Jeg tænkte ikke specifikt på apple, men mere om det overhoved var attraktivt, hvis man kunne købe og få sendt et headset til samme pris som i butikkerne. :)

Men nu du nævner apple. Jeg ved at deres headset med mic og fjernkontrol koster ca. 250 kroner. Det er lavet i Kina. Eller der står i hvert fald China på det.

Hvad er det så for et Kina Apple Headset, du snakker om? Det kan da ikke være lig det, som du får med, hvis du køber en iPhone? Er det bare en billig kopi?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)