Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

drastisk fald i besøgende på enkelt søgeord.?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har en side med iphone 4s pris. Hedder http://iPhone-4s-pris.dk

jeg har oplevet et drastisk fald i besøgende fra ordet iphone 4s pris. Det underlige hos mig er at jeg stadig ligger nummer 1 i google, uanset hvordan jeg søger og tjekker og ungoogler osv.

hvad nr. ligger min side hos jer når i søger i google på iPhone 4s pris?

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du ligger nr. 1, når jeg kigger.

Men du er kommet ud for det fænomen, at antallet af søgninger på et givent udtryk kan bevæge sig meget op og ned.

Og nu er den første bølge hype ang. iPhone 4S tilsyneladende overstået og antallet af søgninger har fundet et andet leje.

Næste store skifte sker nok, når iPhone 5 kommer og folk holder op med at søge efter 4s i det hele taget.

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan godt være du har ret, men uden at nævne tal er det over 90 % det er gået ned i løbet af denne weekend. Syntes alligevel det er meget. 

Var klar over det gik ned efter lidt tid, men så brat. der er stadig længe til iPhone 5 kommer så håber stadig der er folk som vil søge efter iPhone 4s pris.

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nip:
Ja det kan godt være du har ret, men uden at nævne tal er det over 90 % det er gået ned i løbet af denne weekend. Syntes alligevel det er meget.

90% lyder lidt for brat. Har du været ude for, at din placering har svinget i løbet af weekenden? Det kan jo godt ske, at du har været væk fra 1. pladsen nogle dage og er tilbage igen nu.

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg har tjekket dagligt og har ligget nr 1 hele tiden. 

ja jeg syntes også det lyder af meget. en dag giver søgeordet iphone 4s pris 130 besøgende og næste dag kun 13. meget underligt.;)

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)