Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til wordpress, (woo)coomerce ??

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

På den måde. Det har intet med WooCommerce at gøre. Du skal blot style din shop på samme måde som dine øvrige undersider, med CSS.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Jeg kunne forestille mig det blot var en <div> der manglede at blive lukket, for hvis du smider de små tags ind på en under side eks. [cart] så passer den fint inde i boksen, det er index af shoppen som ikke passer. ?

mvh

Christopher Heilmann 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Busekist Ohlsen:

På den måde. Det har intet med WooCommerce at gøre. Du skal blot style din shop på samme måde som dine øvrige undersider, med CSS.

Det var også lidt min pointe. Du kan have præcist samme problem med et hvert andet shop system - så jeg forstår ikke helt at man ville skifte hele systemet ud over dette.

Jo jeg kan godt hyres, men jeg plejer at være lidt for dyr til at jeg bliver sat til at se på CSS problemstillinger, og så skal jeg bookes i mindst en måned ;)

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher,

Jeg kan se på de sider du sendte til mig, at selve container-div'en har en class, der hedder "container" på shoppen, men den pågældende class hedder "container_12" på galleri-siden og blog-siden. Måske det er der fejlen ligger, at du har alt din style peget mod container_12, men intet imod container?

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej rasmus

Jeg leder ikke kun efter et nyt system, som sagt så leder jeg enten efter en løsning på dette eller hvis nogle havde et system som var bedre stille som webshop end woocommerce.

jeg er desværre ikke interesseret i at leje dig i en måned beklager :-) økonomien strækker sig ikke til det .

Hej Nicolai

Jeg er desværre ikke så tekninsk anlagt, kan du forklare det for en der slet ikke forstår det eller kan du give mig en pris for at få det fikset ?

mvh

Christopher heilmann

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher:

Hej rasmus

Jeg leder ikke kun efter et nyt system, som sagt så leder jeg enten efter en løsning på dette eller hvis nogle havde et system som var bedre stille som webshop end woocommerce.

jeg er desværre ikke interesseret i at leje dig i en måned beklager :-) økonomien strækker sig ikke til det .

Hvis du ikke har så meget tjek på det tekniske kan jeg anbefale dig at du bruger een af WooThemes egne temaer som du kan se her:

http://www.woothemes.com/themes/woocommerce-themes/

Jeg har købt dem alle sammen, så hvis der er een af dem du godt kunne tænke dig så smid mig din email i en privat besked og jeg kan sende dig temaet.

(der er GPL licens på temaerne, så dette er helt lovligt)

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Det var enlig temaet jeg blev forelsket i :( . da det ikke er så overdrevet mange produkter jeg skal have i shoppen. 

Men hvis du vil sende følgende ville jeg være glad

simplicity commerce

biznizz

Tak for hjælpen ch@chmedia.dk

Jeg leder dog stadig efter en måde eller en pris på at få det fikset :)!

Mvh

Christopher Heilmann

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en mail... selv tak.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)