Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at få gang i debatforum

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har siden www.bonusodds.dk . Siden har en tilhørende facebookside, jeg påtænker skal fungere som et debatforum, hvor der kan diskuteres på kryds og tværs om spil på oddset. Siden skulle gerne med tiden krydres med nogle affiliatelinks/banner, samt andre forbedringer.

Mit problem lige nu er at få siden "skudt igang". Når der kommer en del aktive brugere til siden er min påstand at det næsten kører sig selv. Men hurdlen ligger i at få de første 50-100 aktive brugere.

Det jeg gerne vil have hjælp til er nogle gode idéer der kan "lokke" brugere til facebooksiden, og dermed få den op og køre. Ved godt der ikke er en mirakkelkur, men nogle gode fifs og råd modtages meget gerne......

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Nogle bruger det, med at betale folk for at debbatere til en start
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kfd,
Hjemmesiden er ganske nydelig. For at få nogle besøgende kan du forhøre dig rundt omkring, om du må få bannerplads og så give xx kr. for det.
Men det vigtigste er nok, at du skal formå at skille dig ud fra sider som 'odds1.dk', 'spilxperten.dk' og 'betxpert.dk' osv.

Mvh. Christian

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback.

Jeg ser ikke mig selv som konkurrent til de side du nævner, det er min side ganske enkelt for lille til. Men jeg vil gerne opbygge en side der befinder sig i klassen under. Jeg ligger på omkring 50-100 besøgende i døgnet. Mit problem er at få dem lokket over i forummet hvor de selv kan skrive.

Har selv tænkt på at flette noget med "giv di kommentar til dagens forslag i vores facebookgruppe" og så ligge det fast under dagens spil.

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Tænkte på, om man skulle lave en liste på forsiden, hvor de nyeste kommentare i forumet stod, sådan at folk var klar over der er et forum, eller for at spille på flok mentalitet, ved at hvis han gør det skal jeg også
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)