Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR-nr.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige et spøgsmål vedr. registering af firma- Jeg laver extensions og vil høre hvordan og hvorledes med registering af firma? Skal jeg gå ind og registerer mig? hvordan og hvor?

 

 

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal kun momsregistreres, hvis du omsætter for mere end kr. 50.000 årligt. Man gør det ved at udfylde en blanket hos Erhvervsstyrelsen - den såkaldte startblanket, som du finder inde på virk.dk.

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok tak- men vil det sige- at jeg ikke skal registerer noget nu? Vil bare være på den sikre side.....
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ligeså godt gøre det - gratis med enkeltmandsvirksomhed og det skaber troværdighed..

Du hæfter personligt og du skal føre regnskab. - men hvis det ikke kun er for sjov det du laver så der ingen skade der.

Smut ned til SKAT og tal med dem - udfyld en blanket og vent til du får et brev med dit CVR.nr i!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hairexdk:
Ok tak- men vil det sige- at jeg ikke skal registerer noget nu? Vil bare være på den sikre side.....

Hvis du forventer at have mere end 50.000 kr. i omsætning, så kan du lige så godt lave registreringen med det samme.

Du gør det online her: Startblanketten (momsregistrering mv.) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

50K pr. løbende 12 måneder i omsætning.

Såfremt du holder dig under grænsen, er der ingen grund til momsregistrering.

 

MvH

Peter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)