Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mindre virksomhed til salg af logo'er.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

PK-Design:
Men det med clan logos, kan jeg enlig os bruge dem som referencer? For jeg spiller Counter Strike Source, så der kan jeg nok finde nogle :-)

- Selvfølgelig kan du dét! Du skal bare gi' den gas! :-)

Jeg vil anbefale dig, at du tager nogle screenshots hen ad vejen, når du laver dit logo! Så folk kan se processen! Det er også utrolig vigtigt indenfor det grafiske.
På den måde kan folk udefra se, at du faktisk har lavet det hele fra bunden, og du ikke blot har fundet et billede på google og liiige ændret farverne lidt. :-)!

Go for it! 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt dette er fint, hvordan man skaffer kunder, hvordan dit og dat.. En ting i har glemt det er at gå igennem hvad man IKKE må.

1. Ikke smart at vise sit eget logo som referencer, især når du ingen andre har at vise frem, dette hentyder til at det er dit første logo du har lavet og det vil skræmme nogle kunder væk idet de gerne vil have nogen som har lidt mere erfaring.

2. En utrolig stor fejl er også at ikke kun fremviser dit eget logo som reference men at du har brugt en tutorial at gå efter: http://www.youtube.com/watch?v=JgmfhTnVvAo

At være logo designer handler ikke bare at kunne kopiere efter en tutorial og tro at man er super god. Det handler om at være kreativ, innovativ. Som grafiker skal man kunne se ting de steder hvor normale dødelige ikke kan se dem.

Og så er sund fornuft en god ting at have, som ikke at fremvise nogle ting man har lavet som er ren kopi er noget man har fundet på youtube.

Fortsat god mandag

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
En utrolig stor fejl er også at ikke kun fremviser dit eget logo som reference men at du har brugt en tutorial at gå efter:

Ja, det må du da undskylde, jeg er jo kun 14, så jeg ved jo ikke sådan, men nu ved jeg det jo :-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal skam ikke undskylde, jeg påpeger bare hvad der ikke er så smart at gøre hvis det er du vil være grafiker i fremtiden :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)