Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Backlinks.nu el. andet billigt/outsourcet linkbuilding abonnement

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg skriver for at høre folks erfaringer med Backlinks.nu el. for den sags skyld et andet billigt/outsourcet linkbuilding-abonnement..?

De søgeord jeg gerne vil ranke højt på er konkurrencen lav og mellem, og jeg ligger pt. på side 3 med mit primære søgeord, så jeg tænker lidt om jeg har brug for det helt vilde linkbuilding abonnement eller om jeg kan klare mig med outsourcet linkbuilding, fra f.eks. backlinks.nu ?

På udkig efter en ny damprenser ?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker lidt hvordan de kan gøre det så billigt ?

Hører også gerne erfaringer :)

Så kunne man da give dem det første år hvis der er positiv respons

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej,

Det er nemt nok at skaffe billige links, men det skal også være links af en vis kvalitet og man skal virkelig også huske linkmixet - Altså at få forskellige typer af links, så ens linkprofil er naturlig(eller i hvert fald ser sådan ud).

Backlinks.nu og lignende kan sagtens virke - men KUN - som supplement! Det er vigtigt at du selv arbejder på det ved siden af fx i form af samarbejde med bloggere, lave PR eller noget helt andet. 

Jeg har ikke selv testet backlinks.nu, men har en idé om hvilke links de laver. Jeg ville personligt passe på med at bruge det. Jeg ville bruge dem til at linke til fx blogindlæg på eksterne blogs, hvor links peger på dit site. Giver det mening?

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

marcp:
Jeg skriver for at høre folks erfaringer med Backlinks.nu el. for den sags skyld et andet billigt/outsourcet linkbuilding-abonnement..?

Jeg har brugt backlinks nu.

Du får hvad du betaler for. Servicen var iorden og Rasmus der har det virker sympatisk og reel.

Jeg er ikke sikker på hvor meget værdi der er i de links man får, men til prisen er det nok ok. Jeg synes også forslaget om at bruge det til at linke til blogindlæg giver god mening.

Det jeg selv synes virker bedst er at få links fra relevante sider, med tekst der støtter op omkring søgeordene. Det backlinks nu leverer er i bund og grund bare et link uden relevans andet end det peger på din side.

Håber su kan bruge det.

Vh Rasmus

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Brug 20 minutter daglig på blogs, relevante links og sociale netværk! Det er langt bedre end Splogs og det der minder om det...

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger pt backlink.nu til nogle projekter.

Man kan oprette 5 links. Problemet, syntes jeg, er at de fem links bliver oprettet alle sammen samlet. På alle sider de bliver oprettet.

Det er svært at sige om det giver noget. Men mange bække små....

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Jeg synes lige at jeg ville give mit besyv med.

Allerførst en disclaimer: jeg/vi i backlinks.nu rådgiver IKKE ift SEO. Det lader vi de andre "guru'er" om her på Amino hvor det lader til at alle har en indre SEO ekspert.

Backlinks.nu leverer linkbuilding på forum profiler på høj PR fora. Det er derfor ikke nødvendigvis høj kvalitet links du får, men kvantitet. Alle links er oprettet i hånden og ikke med et automatiseret værktøj. 

Kan man selv lave disse links (og andre). Ja selvfølgelig kan man det, men hvis man hellere vil bruge sin tid på fx at drive sin webshop i stedet for at bruge tid og energi på (en temmelig kedelig opgave som) linkbuilding, ja så kan man lade mit team om at gøre det.

Man skal også huske på at man som en del af sin overordnede SEO strategi bør have en linkbuilding strategi, og her anbefaler jeg da ("hov Rasmus... du rådgiver da ikke vel?!") selvfølgelig at man også differentierer sine links lidt og også fokuserer på at få nogle relevante høj kvalitet links.

Vores service skal derfor ses som en mulighed for at den travle iværksætter kan spare lidt tid ved at betale os for at gøre det (og billigt vil jeg nok sige).

EDIT: glemte lige...

Peter Lauge:

Jeg bruger pt backlink.nu til nogle projekter.

Man kan oprette 5 links. Problemet, syntes jeg, er at de fem links bliver oprettet alle sammen samlet. På alle sider de bliver oprettet.

Det er svært at sige om det giver noget. Men mange bække små....

Og mange tak for det Peter :)

Umiddelbart skulle vi meget gerne variere antallet af links på hvert site (mellem 1 og 5). Har du mulighed for at sende os din sidste modtagne rapport til support SNABEL-A backlinks.nu. Så vi kan få afklaret hvad der er gået galt?

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Umiddelbart skulle vi meget gerne variere antallet af links på hvert site (mellem 1 og 5). Har du mulighed for at sende os din sidste modtagne rapport til support SNABEL-A backlinks.nu. Så vi kan få afklaret hvad der er gået galt?

Hej Rasmus,

Alle de backlink rapporter jeg har modtaget fra dig, viser at alle sider du har oprettet links på, sider alle 5 links som jeg har tilmeldt din service. Så du kan bare se på en af de rapporter du har sendt mig :-) 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Du må meget gerne maile mig en specifik rapport da der ryger en del rapporter igennem vores system og jeg meget gerne vil være helt sikker på at vi taler om det samme :)

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)