Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Forespørgsel på service eller pris

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 03:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er jeres webshop kunder mest til.

levering hjemme og på job?

eller

Vil gerne sparer lidt og hente det i pakkeshop ?

 

( der skulle gerne være tilknyttet en afstemning.. men er langt fra sikker på det her virker.. Så bær over..

Mvh

Rene

Fra København SV
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke en webshop, men køber en del på nettet, og vælger 95% af gangene levering på jobbet, da jeg alligevel aldrig er hjemme når de levere på min adresse, og jeg derfor alligevel skal på posthuset.

De steder hvor jeg kan spare lidt i fragt ved at bestille det til selvafhentning på posthuset gør jeg dette, disse tegner sig for de sidste 5%

PS: Der er ingen afstemning)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Jeg vil da gerne give et muligt svar, de kunder der handler hos webshops er måske ikke klar over at der er andre muligheder end at få leveret på arbejdspladsen eller hjemme mens de er på arb, og derfor er nødtil at hente deres varer på posthuset.

jeg ved af erfaring at rigtig mange gerne vil have leveret deres varer på deres hjemmeadresse og at det kræver nogle andre leveringstider og at det bliver noget dyrer at få sine varer når man er hjemme.

jeg har et transport firma der kan løse disse problemer, da vi leverer mellem kl 10:00-21:00 alle hverdage og lørdage frem til kl 13:00 er kunden ikke hjemme når vores chauffør kommer lægger han en DROP NOTE hvor de så har muligheden for at ringe til os og aftale en ny leverings dag og tidspunkt, det er en service som er GANSKE GRATIS på den måde har du som kunde alle chancher for at modtage dine varer hjemme og webshoppen har muligheden for love at deres kunder får leveret deres varer hjemme,

.Direkte afh v. webshop/butik/forhandler

. levering direkte til slutbruger

.Dag til Dag levering  levering 10:00-16:00 og 16:00-21:00

.Lørdagslevering

.Gratis genlevering hvis kunden ikke er hjemme

.Track & Trace

.mail advisering ved pakkelevering

. Henstilling af gods hvis der er givet fuldmagt evt. med foto hvor står pakken.

 

MVH HILSEN

Martin Overvad

DANSK PAKKE OMDELING

70 200 277  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)