Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Indtægt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Hvis man på et tidspunkt opnår en indtægt på godt og vel cirka lad os sige gns. 10.000 kr om måneden overvejer jeg at tage til evt. Malta eller Thailand i en månedstid og opleve lidt, og samtidig udvikle mine netværk.

Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal beskattes?

Hvis jeg fx tager til Thailand i et halvt år, eller som det ser ud nu, malta i et halvt år?

Hvor er jeg skattepligtig? Min indtægt foregår igennem danske affiliate sider hvis dette har nogle indflydelse. 

Jeg håber selvfølgelig jeg kan hoppe over på et Maltesisk skatteniveau.

Derudover kan det have noget betydning hvis jeg opretter et enmandsfirma? 

Undskyld hele min tråd er et stort spørgsmålstegn..... 

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

KRASMUS:
Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal beskattes?

Du vil formentlig stadigvæk blive beskattet i Danmark, også selv om du opholder dig på Malta i 6 md. 

Du kan finde læse mere om det her: Flytning til udlandet 

Fra Khanom, Thailand
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Thai Sunshine Developments Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Krasmus.

Hvis du flytter 6 mdr. til Thailand, men stadig tjener penge via dine danske afiliate links, så vil du blive beskattet i Danmark.

Hvis du derimod flytter til Thailand i 6 mdr. så kan du godt blive beskattet Thai Style, men så skal du flytte din danske folkeregisteradresse til Thailand samt oprette et Thai Limited Company (Co. Ltd.) samt søge arbejdstilladelse her.

Det er lidt af et arbejde for kun 6 måneder ;-)

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Din beskrivelse af rejsen lyder som en ferie ("..og opleve lidt") og jeg kan ikke se nogen grund til, at SKAT skulle opfatte situationen væsentlig anderledes og finde grund til at ændre din beskatning.

Måske du skulle ændre vedtægterne for dit selskab til "investere i maltesiske virksomheder med stort vækstpotentiale" og i stedet trække studieturen fra... hahaha

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)