Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Hvordan sælger jeg bedst min webshop (og hvad er den ”rigtige pris”)?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er,

Jeg satte i starten af Januar min webshop til salg på Amino Virksomhedsbørs, men har desværre ikke fået noget respons endnu. Jeg valgte at oprette en basisannonce, da jeg ikke har så mange penge og da jeg ikke er sikker på om der overhovedet er interesse for købe den.

Jeg har prissat den til 25k, da jeg har et varelager til en værdi af ca. 10k, dankort og kreditkort aftale til 3,75k, en magento extension til 1k og ellers lidt tilbehør (mannequin m.v.). Derudover har jeg lagt utrolig meget arbejde og mange penge i den. Men er prisen sat for høj eller hvad mener I?

Jeg står med det problem at jeg har et webhotel, en betalingsgateway samt to kreditkortsaftaler (årsafgift) der udløber i  Marts, April, Maj. Udgifterne løber op i ca. 5000 kr. og jeg synes det er spild at betale dem, hvis jeg alligevel ikke skal køre videre med webshoppen. Men på den anden side er det jo noget svære at sælge den hvis den er offline. Hvad mener I jeg bør gøre?

Findes der andre steder jeg kan prøve at sælge den eller mener I jeg bør købe en sølv-annonce hos Amino? Kender godt til Websitesalg.dk, men den side virker rimelig ”død” efter min mening.

Håber I kan hjælpe mig, da jeg rigtig gerne vil have den solgt! På forhånd tak.

All the best
Kasper Andreassen

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kan folk bare ikke se potentiale i siden og det den sælger? No offense. 

Hvis den ikke har et bestemt antal besøgende og salg, er siden jo som sådan ikke noget værd og nogen fremtid i, selvom du har sat penge i den. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samuel,

Tak for dit svar! 

Samuel Blander Glaes:

Måske kan folk bare ikke se potentiale i siden og det den sælger? No offense. 

Ja, tanken har også strejfet mig. Men mener dog selv at tøj-markedet er rimelig attraktivt. Derudover er det ikke muligt at se hvilken side det er derinde, så er svært at bedømme et potentiale ud fra en annonce tekst alene :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)