Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad er den billigeste måde at få lavet regnskab?(hvor billigt)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg synes det virker ret uoverskuelig alt det med regnskab (dem til det offentlige) så jeg ville høre om der var nogle der kunne give mig et overslag på hvad det ca. koster at få en (så billigt som muligt) til at lave regnskabet/ bogføring for mig?? 

er (/blir') et lille enkeltmandsfirma, med omkring 100-200 bilag det første år (skyder jeg på)

har hørt om freelance revisorer eller hvad de blir kaldt herinde, men kan ikke se så mange priser, og da mit firma ikke  er oprettet endnu er det lidt svært at spørge, da jeg jo ikke er heeeelt sikker på detaljerne endnu :)

håber i har nogle bud :)

...imens læser jeg vider om hvilke regnskaber jeg skal lave, jeg kan sagtens finde ud af at lave regnskaber, problemet er bare at jeg synes det er uoverskueligt hvilke jeg ikke/skal lave

Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lord199

Jeg kan  nemt lave dit regnskab for dig, du kan sende bilagene, og jeg returnerer det hele, sammen med balance og evt. specifitationer/vejledning, afregning timepris. Jeg er bankuddannet, merkonom i regnskab og har mange års erfaring med regnskabsservice i små virksomheder. Husk endelig, at du hellere må betale lidt mere for en god bogholder end få en eller anden "amatør", som ikke ved noget om, hvad de laver. Jeg har mange gange været ude og rydde op efter dem, og enkelte virksomheder overlevede desværre ikke, netop fordi de ingen styr havde på det. Det er altid en god ide, at få bogført løbenede, så de kan se om du tjerner penge eller ikke.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)