Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor finder man fabrikker/producenter af tekstil og strik ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg exploderer snart af designideer som jeg ikke kommer videre med. 

Jeg er ikke designuddannet men kreativt tænkende. Hvor går man hen når man vil finde producenter af babystrik, babytøj, baby tilbehør mv. 

Ambassader kræver betaling og at man allerede har lavet et cvr nummer

Det er mit indtryk at fabrikanter gemmer sig af hensyn til eksiterende mærker ? 

Overvejer at opstarte samarbejde med een som allerede kan tegne og som også gerne vil igang med eget brand. Ku det være dig ? 

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Her kan du finde alle de producenter af diverse tøj o.l. du vil.
Finder du en som kunne være interessant for dig, eller flere, så kontakt dem og hør om de kan lave det ud fra en sketch med dertil hørende forklaringer osv.
Blot husk at jo mere information du vedlægger, jo bedre kan de også ramme nøjagtig det du vil have.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Frk Otto:
Ambassader kræver betaling og at man allerede har lavet et cvr nummer. 

Hej,

Hvad mener du med, at ambassader kræver betaling? Jeg har benyttet ambassader flere gange og i flere lande og de har hjulpet gratis.

Mvh

Heidi

Tilmeldt 1. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din tilbagemelding :-) Flere ambassader kræver konsulenthjælp betaling og det samme gør eksportrådet. Den spanske er dog villig til at hjælpe mig så snart jeg har lavet cvr nummer. Dette ønsker jeg dog først at gøre når jeg har alt andet på plads. Det virker tåbeligt at man ikke kan undersøge tingene uden at have et cvr nummer. Men jeg må jo nok hellere gøre det i denne rækkefølge når det nu kræves. 

Er du selv i branchen eller ? 

Tilmeldt 1. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Også tak til dig for en tilbagemelding. 

Sitet har jeg studeret lidt, men vil umiddelbart gerne undgå Kina. 

Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Frk Otto

Jeg vil meget gerne hjælpe dig inden du eksploderer! Wink

Jeg er en dansk pige, bosiddende i Vietnam, der hjælper kreative mennesker som dig, igang med produktion her i Vietnam og i Thailand.

Jeg har kendskab til en super god leverandør af babytøj, strik, tilbehør mm, her i Vietnam. De kan producere efter dine ideer og designs og hjælpe dig videre med ideerne, hvis du ønsker dette! Som du sikkert ved, er kvaliteten her fortsat i top, modsat kina, og priserne lave, så send mig en Personlig besked på maredl@hotmail.com , så jeg forhåbenlig kan hjælpe dig videre.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Marianne

ME-Consult ASIA

Tilmeldt 1. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne

Det er med ærgelse at jeg først ser dit svar så lang tid efter at du har skrevet til mig. Har ikke set det før nu.

Min svage side er at jeg ikke er designuddannet og derfor ikke kan levere præcise tegninger med korrekte mål og farvekort. Men hvad kræver din leverandør ? Hvilke materialer kan de producere i 

Håber at du stadig er på amino. (fik fishing advarsel på din mailadresse og turde ikke skrive til dig der). 

På forhånd tak 

Charlotte

Fra Hørsholm
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 53
Fra  Movement Møbler A/S Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej frk. Otto,

Vi har solgt møbler til Scantex. Det er dansk ejet men har produktion og kontor i Istanbul. Jeg tror de producerer for andre også. Men spørg Niels. niels@scantexltd.com

Det kan være du slipper lettere afsted med en dansk kontakt og kan slippe for noget sprogforbistring osv. Held og lykke.

 

MVH Mikkel

Tilmeldt 1. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mek. Arbejder du stadig i branchen?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mek..
Er du stadig i branchen ?? 

Hvis du er, kunne jeg godt tænke mig at komme i kontakt med dig. 

Vild du måske sende mig en mail på rickylyngso@hotmail.com

T
ak - God dag. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)