Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor finder man fabrikker/producenter af tekstil og strik ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg exploderer snart af designideer som jeg ikke kommer videre med. 

Jeg er ikke designuddannet men kreativt tænkende. Hvor går man hen når man vil finde producenter af babystrik, babytøj, baby tilbehør mv. 

Ambassader kræver betaling og at man allerede har lavet et cvr nummer

Det er mit indtryk at fabrikanter gemmer sig af hensyn til eksiterende mærker ? 

Overvejer at opstarte samarbejde med een som allerede kan tegne og som også gerne vil igang med eget brand. Ku det være dig ? 

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Her kan du finde alle de producenter af diverse tøj o.l. du vil.
Finder du en som kunne være interessant for dig, eller flere, så kontakt dem og hør om de kan lave det ud fra en sketch med dertil hørende forklaringer osv.
Blot husk at jo mere information du vedlægger, jo bedre kan de også ramme nøjagtig det du vil have.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Frk Otto:
Ambassader kræver betaling og at man allerede har lavet et cvr nummer. 

Hej,

Hvad mener du med, at ambassader kræver betaling? Jeg har benyttet ambassader flere gange og i flere lande og de har hjulpet gratis.

Mvh

Heidi

Tilmeldt 1. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :